Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka nauttii 3-vuorotyöstä?

Vierailija
11.02.2018 |

Itse tiesin jo pikkutyttönä, että aikuisena aion tehdä vuorotyötä. Mielestäni vaihtelevat työvuorot ovat mahtavia ja pitävät arjen tarpeeksi vaihtelevana. Tykkään myös mennä joinain pyhinä töihin ja lomailla sitten arkiviikolla. Mahtavaa on myös se, että harvemmin on ruuhka-aikaan missään, aina omalla aikataululla saa elää kaikessa rauhassa.

Muilla samoja ajatuksia? Minulle on tarjoutunut monta hyvää päivätyötä, mutten ole ottanut niitä tarjouksia vastaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni teemme molemmat 3-vuorotyötä ja hyvin toimii tämä yhtälö. Tosin lapsia ei tähän rumbaan varmaan uskalleta tehdä, koska kumpikaan ei suostuisi vuorotyötä lopettamaan eikä se todennäköisesti olisi mahdollistakaan.

Vierailija
2/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö 5pv putkeen yhtä vuoroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kolmivuorotyöstä, ollaan tehty sitä koko aikuisikä, myös pikkulapsivuodet. Hyvin onnistui yhdistää kahden vuorotyöläisen vuorot ja perhe, kun olimme samassa työpaikassa, eikä yövuoroja koskaan ollut yhtä aikaa. 

Vierailija
4/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorot ja yövuorot on kivoja. Iltavuorot on veemäisiä! En tykkää yhtään!

Vierailija
5/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii.

Tuntuu että vapaa-aikaa on enemmän kuin säännöllisessä.

Vierailija
6/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään. Tällä hetkellä teen päivätyötä ma-pe 8-16. Aion kyllä vaihtaa pois tästä takaisin vuorotyöhön. Vuorotyössä arki oli paljon mielekkäämpää ja vaihtelevampaa. Liian selvät rutiinit ei ole mun juttuni.

Vierailija
7/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii.

Tuntuu että vapaa-aikaa on enemmän kuin säännöllisessä.

Niin mustakin tuntuu!!

Vierailija
8/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen todella vaihtelevia työvuoroja. Välillä erittäin pitkiä vuoroja. Tästä palkkana pitkiä vapaita, joskus saatan olla viikon putkeen vapaalla ja se jos joku tuntuu oikeasti vapaata! Mieluummin raadan vähän aikaa ja sitten lähden vaikka viikoksi ulkomaille!

Vierailija
9/9 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vuorotyössä yli tonnin parempaa palkkaa, joten eipä tarvi paljoa päivätöiden perään haikailla. 😂

Aamuvuorot on muuten meidän työpaikalla todella kiireisiä. Saa juosta pää kolmantena jalkana! Illat ja yöt ovat todella paljon leppoisampia.