Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet alkuraskaudessa ja e-pillereiden lopetus

Vierailija
11.02.2018 |

Lopetin e-pillerit noin kolme ja puoli viikkoa sitten, jonka jälkeen tuli ns tyhjennusvuoto. Tämän jälkeen minulla on ollut mitä kummallisempia oireita. Lasta emme erikseen yritä mutta olemme harrastaneet suojaamatonta seksiä tyhjennusvuodon jälkeen. Tiedän että raskaus on epätodennäköinen, mutta kuitenkin mahdollinen. Ovulaatiotani ja normaalia kiertoani en tunne sillä olen syönyt monta vuotta pillereitä.
Normaalista poikkeavia oireita minulla on ollut siis:
- jano ja vessassa ramppaaminen
-yhdyntäkipuja
-keltaista valkovuotoa
- lonkkakipua vasemmalla lonkassa
-”kramppeja” alapäässä
- nuha ja aivastelu joka kesti vain yhden päivän
- ja huomattavin ehkä rintojen turvotus ja kipu. (En ole koskaan aiemmin kärsinyt vastaavasta) sekä näppyjen ilmaantuminen rintoihin
- turvotus

En vielä voi tehdä testiä, mutta kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Voisivatko oireet johtua vain pillereiden lopetuksesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin e-pillerit noin kolme ja puoli viikkoa sitten, jonka jälkeen tuli ns tyhjennusvuoto. Tämän jälkeen minulla on ollut mitä kummallisempia oireita. Lasta emme erikseen yritä mutta olemme harrastaneet suojaamatonta seksiä tyhjennusvuodon jälkeen. Tiedän että raskaus on epätodennäköinen, mutta kuitenkin mahdollinen. Ovulaatiotani ja normaalia kiertoani en tunne sillä olen syönyt monta vuotta pillereitä.

Normaalista poikkeavia oireita minulla on ollut siis:

- jano ja vessassa ramppaaminen

-yhdyntäkipuja

-keltaista valkovuotoa

- lonkkakipua vasemmalla lonkassa

-”kramppeja” alapäässä

- nuha ja aivastelu joka kesti vain yhden päivän

- ja huomattavin ehkä rintojen turvotus ja kipu. (En ole koskaan aiemmin kärsinyt vastaavasta) sekä näppyjen ilmaantuminen rintoihin

- turvotus

En vielä voi tehdä testiä, mutta kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Voisivatko oireet johtua vain pillereiden lopetuksesta?

Lisäksi unohdin mainita että join siiderin ja muutaman tunnin päästä ilmeni hirveä pahoinvointi kohtaus.

Vierailija
2/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki raskaus mahdollinen. Tee testi.

Vierailija
4/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä? Kyllä on mahdollinen.

Vierailija
5/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla tuli e-pillereiden lopettamisen jälkeen ties minkälaisia oireita. Meni kuitenkin useampi kuukausi ennen kuin raskaaksi tulin. Hormoni muutos varmasti synnyttää oireita, mutta kyllä se raskauskin mahdollinen on.

Vierailija
6/6 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt niitä raskausoireita mistä tiesitte olevanne raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi