Mistä ostette perheenne ruoat,me stoccalta..
Kommentit (16)
stockalta ostavat haluavat vaan nostattaa egoaan sillä, sehän on selvä! =D käyttekö muuten tuulipuvuissanne siellä stockalla ruokaostoksilla?? muahahahahaaaa!! =DD
Peruskama on Stokkalla ihan normaalin hintaista. Lisäksi ei mene ylimääräisiä kuljetuskustanuksia, kun ei tarvi lähteä kaupungista mihinkään lähiön markettiin ostoksille.
Niin: meidän ruuat tulevat Stokkalta, Valintatalosta (kotinurkalla) ja Lidlistä (siellä on yleensä mm. hedelmiä ja kasviksia mukavilla hinnoilla)
tekemään ruokaostokset siellä.
Tottakai erikoistuotteet maksaa mutta niin ne maksaa muuallakin.
Vierailija:
stockalta ostavat haluavat vaan nostattaa egoaan sillä, sehän on selvä! =D käyttekö muuten tuulipuvuissanne siellä stockalla ruokaostoksilla?? muahahahahaaaa!! =DD
Kuule ei se Stocka sen ihmeellisempi ole kuin Alepa. Ei mulle ainakaan, koskaan Stockalla tule sellainen " uuh vitsi mä olen niinku Stockalla nyt" fiilista. Mulle Helsingin keskustan Stockmann on tuttu jo lapsuudestani ja niin arkinen kauppa kun vain voi olla. Käyn ihan normivaatteissa kyllä siellä, enkä omista edes tuulipukua. Kun on Stockalla ostamassa esim vaatteita, niin on kätevää hoitaa ruokaostokset samassa kaupassa. Ja kun on Stockan etukortti, niin pienistäkin ostoksista kertyy jotain... :D
On todella kallista, mutta jos paikkakuntalaiset eivät käytä oman paikkakunnan palveluita, menetämme ne vähätkin, joita täällä on.
Ymmärrän toki, että köyhemmät käyvät lähikaupungin marketeissa, enkä moiti heitä siitä.
ainuat kapat jossa en suostu käymään ovat valintalo ja prisma
-prisma
-citymarket
-siwa
-lidl
ym.........
ja syynä on LAAJA VALIKOIMA, ei hinta! Olen aikaisemmin käynyt usein Stockmannilla ruokaostoksilla, mutta valikoima ei vastaa makuani, ts. siellä ei ole kaikkia ruokatuotteita eikä esim. Valion juustoista kaikkia. Haluan käydä kaupassa, josta pystyn ostamaan mahdollisimman hyvin kaikki ruokatarvikkeet mitä tarvitsen.
Monissa muissa suhteissa Stockmann on toki parempi, esim. vaatteita en koskaan osta marketeista, vaan Stockmannilta tai muista erikoiskaupoista.
Asutaan maalla (=ei Helsingissä vaan n. 60 000 asukkaan kaupungissa) eli eipä ole STOKKAA :)
K-Lähikauppa, K-Supermarket, S-Market, Halpa-Halli. Lidlissä käyn harvoin.
lähi s-marketissa käyn ja sieltä yleensä löydän kaikki
Mekin käymme Stockan Herkussa silloin, kun tarvitsemme jotakin erikoisempaa, mutta täysin tuhlausta ostaa Stockalta KAIKKI maidoista ruisleipään...
Meillä ostetaan tuo bulkkiruoka joko S-marketista, Prismasta tai Citymarketista.
eli Liiteristä tietenkin:))))))))))))))))
vaan joudut käyttämään stockan korttia. Opiskeluaikana moni tuttavista harrasti tätä =) kortin kun saa kuka vaan...
- Stockan Herkku
- Citymarket
- Prisma
- Lidl
- Alepa
- Siwa
- S-Market
- Valintatalo
- Erikoiskaupat esim kasvisruokaa, mausteita yms sellaisista mistä saa, niitäkin monia :)
- Toreilta
- Kauppahalleista
- Sukulaisen/tuttavien maatiloilta paljon luomutuotteita
- Omalta pihalta ja kesämökiltä vihanneksia, kasviksia, marjoja yms
- Luonnosta sieniä, marjoja yms
- Mies käy toisinaan kalastamassa
Espoo-Helsinki-Vantaa alueelta siis ostetaan ruoat, joten valinnanvaraa on paljon :) Vaihtelu virkistää :)
Siksi että a) Jumbossa saa auton helpommin Stockan hissien viereen kun sinne tavisten kauppojen ovien viereen.
b) Maksan kiltisti ruuista ylihintaa, että voin sitten nimettömänä kehuskella siitä Vauva-lehden aihe vapaa sivuilla.
Tosi on!