Ihastunut miehen veljeen
Olen ollut mieheni kanssa yli 6 vuotta yhdessä. Olen nyt pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän ihastunut hänen veljeensä. Tällä hetkellä aivan kauhean ihastunut, näen hänestä unia ja mietin häntä jatkuvasti.
Vietämme paljon aikaa yhdessä, joskus pieniä aikoja kahdestaankin mutta emme siis sovi mitään kahdenkeskeisiä tapaamisia. Hän on perheellinen.
Vaikea sanoa onko tunne molemminpuolinen, hän huomioi minua paljon, nauretaan yhdessä, on kohtelias. Auttaa paljon kaikessa. Voi toki olla että hakemalla haen merkkejä siitä, että hänelläkin olisi tunteita kun itselläni on...
Järki sanoo että ihan hulluahan tämä on, ja ei siitä mitään voisi tulla. Menisipä nämä tunteet ohi. Tai no, pieni osa minusta haluaa ettei mene. Ääh, järki menee ja hävettää kirjoittaakin tätä.... onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (22)
Ellei ole provo, niin, eikä, apua :D
Ei ole provo. Juu, aika kauhea tilanne
Minkä ikäisiä lapsia tällä veljellä on? Entä vaikuttaako hänen parisuhde hyvältä? Oletko läheinen hänen vaimonsa kanssa?
Mieti, mitä haluaisit miehesi tekevän, jos olisi ihastunut siskoosi samalla tavalla. Siitä saat ohjeet. :)
Heidän lapsensa on 4v. Minusta näyttää siltä että heillä kotona on aika kireä tunnelma, vaimo on usein ärtynyt ja vihainen meidänkin siellä ollessa. Ja soittelee miehen perään jos hän ei ole kotona (en ota kantaa onko se oikein vain väärin, mutta miestä se välillä harmittaa). Mutta enhän minä tiedä miten heillä oikeasti menee. Vaimon kanssa minulla on ihan hyvät välit, mutta ei meillä kauheasti ole yhteistä.
Anna palaa, et jää kiinni kuitenkaan. Meillä on vain yksi elämä.
Oletko ihan varma, että olet ihastunut siihen mieheen? Voithan olla myös ihastunut siihen ihastumisen tunteeseen.
Miten sinulla ja miehelläsi menee?
Jotkut ovat sarjaihastujia, ihastuvat tuon tuostakin parisuhteensa ulkopuoliseen ihmiseen. Myös minä olen ollut sellainen. Näin jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että hain alitajuisesti "pelastavaa prinssiä valkoisella ratsullaan", kun minulla ja puolisollani meni huonosti. Sain rakastumisen tunteesta voimaa, saatoin paeta siihen omaa huonoa oloani paskan avioliiton vuoksi. (En nyt lähde avaamaan syitä, miksi avioliittoni oli paska. Se ei ole tässä ketjussa jutun juoni vaan nämä ihastukset.)
Ihastumiseni olivat lähinnä kaukorakkauksia. Kohdistin tunteeni aina sellaisiin miehiin, jotka olivat ystävällisiä minulle. Tuntui hienolta ajatella, että on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka kohtelevat naisia hyvin. Tuntui hienolta, että olenkin vielä elossa enkä sisältä kuollut, kuten olin ajatellut avioliittoni synkimpinä aikoina. Saatoin haaveilla onnellisesta elämästä jonkun toisen kanssa.
Sitten kun sain vihdoin voimia eroamiseen, en ole ihastunut enää kehenkään. Nautin yksin olosta. En juurikaan kaipaa miestä elämääni. Nykyään ajattelen yleensä kiitollisena menneitä tunteitani. Ne pelastivat minut vajoamasta epätoivoon. Tosin joskus olen nolostunut omaa miesmakuani. Useimmat ihastukseni kohteet olisivat olleet täysin sopimattomia minulle puolisoksi. Niinpä voin olla kiitollinen siitäkin, etteivät ainoatkaan haaveeni toteutuneet. Luojan kiitos, saan elää yksin.
Kysy jos sopisi että veljekset (kuin ilvekset) työstäisivät sinua kimpassa. Tietysti kummallakin pitää olla työstäessä tupsukorvat päässä.
Ei voi muuta sanoa että kyllä on aikuisella ihmisellä pienet piirit
Suurin osa ihmistä etsii ihastumista ihastumisen tunteen takia. Siksi moni ei koskaan löydäkään sitä oikeaa.
Siksi suosittelen, että otat nyt miehesi kalun huulillesi ja kiltisti kuvittelet, että se olisin hänen veljensä.
Hanki elämääsi uusia harrastuksia ja sitä kautta uusia ihmisiä,matkustele jne niin unohtuu se velikin
Voi ihquu ku ihana veli, oikea naminami. Mä haluun! Mitä jos kasvaisit aikuiseksi
Vaimon sisko vasta ihqu onkin, nam!
Olen ihastunut miehen parhaaseen ystävään. Tosin olen oppinut jo elämään tämän asian kanssa. Enkä tietenkään aio tehdä mitään sopimatonta. Kyllä se siitä, ajan kanssa. Ihastumisia tulee ja menee, ei kannata pilata hyvää parisuhdetta (?) niiden takia. Kiihoittuminen ja fantasiat kannattaa purkaa siihen omaan kumppaniin, siitä saa potkua parisuhteeseen ;).
Vierailija kirjoitti:
Kysy jos sopisi että veljekset (kuin ilvekset) työstäisivät sinua kimpassa. Tietysti kummallakin pitää olla työstäessä tupsukorvat päässä.
Seksikäs ajatus, seksikäs ajatus.. 🤔
Tilannepäivitys
Kerroin pari päivää sitten miehelleni ihastuksesta. Hän suhtautui hyvin, sanoi ymmärtävänsä ja että ei sinänsä ihmettele, koska veljensä on niin mukava.
Aika ihana mies mulla. Ehkä tunteet menee pikkuhiljaa ohi nyt kun on sanonut asian ääneen.
AP
uup