Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tykkää Kaisa Mäkäräisestä? En ymmärrä mikä siinä

Vierailija
11.02.2018 |

ihmisessä aiheuttaa mulle negatiiviset voivat. Ulkonäkö on ihan jees.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis siitä tykätä?

Vierailija
2/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäis siitä tykätä?

Olisi edes neutraalit fiilikset. Ei ole normaalia, että tulee negatiiviset fiilikset jostain ihmisestä, joka on normaali ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Minkä ikäisenä sinun peräsuolesi repeytyi kyrvän voimalla?

En ole väittänyt, et kiinnostaisi. Kysyin vaan, että miksi en tykkää. Josko joku olisi huomannut siinä jotain, mikä selittäisi mun fiilikset. Tiedän, ettei se ole normaalia.

Normaalista puheen ollen sä olet säälittävä luuseri.

Vierailija
4/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaah minua lähinnä ärsyttää näissä urheilijoissa se, että ennen kisoja pohjustellaan kuinka on melkein kipeä ja kohta on flunssa ja ja ja.. niin sit kun ei suksi luista, niin on jo etukäteen ilmoitettu syy että miksi ei pärjännyt.

Sairaampaa sakkia en tiä ko urheilijat, pahimpia "astmaatkoita" ja mykoplastoita vai mikä se oli, mitä maa päällänsä kantaa. Ja on muuten suvussa yks, jolla on astma. Eipä tarvii urheilla kyllä.

Vierailija
5/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vähän sama olo, ei nyt kauhean voimakkaana, mutta joku sen kasvoissa saa tuntemaan negatiivisia viboja, että tuskin olisin samalla aaltopituudella jos kohdattais. 

Vierailija
6/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkäräinen on harvoja menestyjiä ja siksi jatkuvasti esillä mediassa. Tulee jo korvista ulos.

Vierailija
7/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös Hiihtäjä Mäkäräisestä vähän negatiivinen kuva. Tapasin sitten ihan muussa yhteydessä ja teki kyllä hyvän vaikutuksen.

Vierailija
8/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida paljon Kaisa Mäkäräistä haitata, vaikket tykkääkään. Ei kaikista voi eikä tarvitse tykätä, vaikka tämä tykkäämisen/tykkäämättömyyden kohde olisi julkkiskin..

Vierailija
9/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaah minua lähinnä ärsyttää näissä urheilijoissa se, että ennen kisoja pohjustellaan kuinka on melkein kipeä ja kohta on flunssa ja ja ja.. niin sit kun ei suksi luista, niin on jo etukäteen ilmoitettu syy että miksi ei pärjännyt.

Sairaampaa sakkia en tiä ko urheilijat, pahimpia "astmaatkoita" ja mykoplastoita vai mikä se oli, mitä maa päällänsä kantaa. Ja on muuten suvussa yks, jolla on astma. Eipä tarvii urheilla kyllä.

Huippu-urheilijoiden kroppa on viritetty niin tiukille että helposti tulee näitä flunssia sun muita. Etenkin täällä pohjoisessa. Jamaikalla ei välttämättä vilustu yhtä herkästi.

Vierailija
10/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu-urheilijoiden kroppa on viritetty niin tiukille että helposti tulee näitä flunssia sun muita. Etenkin täällä pohjoisessa. Jamaikalla ei välttämättä vilustu yhtä herkästi.

Tämä. Ja onhan esim. hiihtäjillä hengityselimistö tosi kovilla, kun kylmässä ilmassa ja usein myös korkealla vuoristossa mennään suorituskyvyn rajoilla. Joten ei ihme jos tulee astma.

Vierailija
11/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kateellinen? Kuitenkin Mäkäräinen kaunis ja haluttava nainen.

Vierailija
12/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse urheilin nuorena ja kyllä silloin kaikki taudit tuntui treenatessa. Nyt tavallisessa elämässä pärjää ihan hyvin jonkun pikkuflunssan kanssa.

Vierailija
13/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mammat ovat vain itse ylipainoisia murjottajia joilla mt ongelmia.

Vierailija
14/14 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Minkä ikäisenä sinun peräsuolesi repeytyi kyrvän voimalla?

En ole väittänyt, et kiinnostaisi. Kysyin vaan, että miksi en tykkää. Josko joku olisi huomannut siinä jotain, mikä selittäisi mun fiilikset. Tiedän, ettei se ole normaalia.

Normaalista puheen ollen sä olet säälittävä luuseri.

Ei siinä kukaan ole mitään huomannut. Itse olet kun et ole hänen veroisensa. Minä olen kylläkin elämässä menestynyt bisnesmies enkä tule katsomaan kaltaistasi tyhjäntoimittajaa sekuntia kauempaa. Napsautan sormiani ja sinä katota maan päältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi