Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa kun etuilin jonossa

Vierailija
11.02.2018 |

Kävin hakemassa aamulla tuoretta sämpylää leipomosta, jossa oli vähän jonoa. En huomannut, että edelläni oli nuori pariskunta, koska he olivat aika kaukana tiskin toisessa päässä. Myyjäkään ei ilmeisesti huomannut heitä, kun hän kysyi minulta ensin että mitä haluaisin. Tilasin ostokseni ja siinä vaiheessa huomasin pariskunnan, molemmat katsoivat minua vihaisesti. Tuntui että takana olevatkin mulkoilivat minua kauhean töykeästi.

Voi luoja kun nolottaa vieläkin, vaikka ei tämä nyt ihan niin vakavaa kai ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu, ei ollut vakavaa.

Vierailija
2/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole vakavaa :) Ehkä hekin vielä joskus mokaavat elämässään ja karma kostaa nolaamalla heidät vihakatseella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän siinä ilkeitä olivat jos olettivat sinun olleen tahallaan ilkeä heille. Oikeat prinsessat.

Vierailija
4/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etuilin kassajonossa tajuamattani, oli siis 2 kassaa ja toinen tyhjä, sitten siihen toiseenkin tuli kassaneiti ja hihkui että sinne saa mennä. Minä sieltä jonon hänniltä heti siihen, vaikka olisi pitänyt odotella jos ne edessäni kauemmin jonotelleet haluaa siirtyä sinne.

Vierailija
5/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen etuillut epähuomiossa monesti. Joskus joku on huomauttanut ja joskus olen itse huomannut. Joskus aivan liian myöhään... Täytyy myöntää, että olen äärimmäisen huono havannoimaan ympäröivää maailmaa.. Olen yrittänyt parantaa tapani, mutta tuloksetta. Olen vain niin omissa maailmoissani suurimman osan ajasta.

Vierailija
6/6 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset kaukana tiskistä norkoilijat ovat ärsyttäviä ja ovat muka jonossa. He tässä mokasivat etkä sinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän