Ensin liian väljä alapää ja nyt liian tiukka.
Aloin seurustelemaan pari vuotta sitten mieheni kanssa. Seksielämä kuuluu tietysti parisuhteeseen ja sitä on ollutkin. Ensin ongelmani oli liika kostuminen, alapää tuntui todella märältä ja näin ollen väljältä. Mieheni valitti, että hänen penis luiskahtaa ulos vahingossa. Antoi ymmärtää että olen liian väljä ja että tämän takia exän kanssa jotkut asennot tuntui paremmalta. (minähän loukkaannuin tuosta kommentista verisesti ja itkin paljon). No nyt ongelma onkin toisinpäin. Olen tullut rutikuivaksi ja emätin on niin kiree ettei penis meinaa mahtua sisään millään. Mies ihmettelee, että miten se on nyt noin tiukka ja että hänellä ei Ole koskaan käynyt kenenkään kanssa näin ettei meinaa mennä sisään. Lisäksi penis hankaa niin paljon kuivaa emätintä että mun alapäätä on alkanu kuumottamaan yhdynnässä. Pakko oli avautua tästä, jotenkin alkoi jo huvittamaan tämä tilanne. Onneksi mieskin tajusi etten ollut paikoiltani liian väljä vaan liian märkä, silloin.
Kommentit (12)
Kiitos oikein paljon, että jaoit tämän kanssamme! Nyt pitäis miehen olla tyytyväinen. Älä vaan osta liukkaria!
Juu, se on yleinen mielipide ja vanha viisaus että kyllä kuiva tussu on parempi.
Joskus on niin, että "väljyys" johtuu liiasta märkyydestä. Miehet ei aina ymmärrä. 😏
Miksi harrastat seksiä, jos et oo kiihottunut?
Tiukka, märkä ja ennenkaikkea halukas on paras. Tällä hetkellä muisto ja toive tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain voidetta.
Seksityöläiset käyttää voidetta, jos ei haluta. Jos kundikaveri ei kiihota eikä osaa tyydyttää, niin kannattaa vaihtaa miestä. Seksi kumminkin niin tärkeä osa suhdetta.
En oo harrastanu ikinä seksiä, jos ei kiihota. Varmaan menee pitkäks aikaa halut, jos pakottaa itsensä seksiin ja kuivuudesta tulee hankaumia :(
Tsemppiä, ansaitset parempaa!
Onko mies tajunnut, että on harrastanut sekisä koko ajan yhden ja saman naisen kanssa?