Pitääkö paikkansa,että laihat ihmiset voivat tuntea suoliston ym. vatsapeitteiden läpi?
Ystäväni on hyvin hoikka ja tosiaan väittää, että kun hän makaa selällään niin hän voi tuntea ja nähdä mahan möyryävän? huimaa!
Kommentit (12)
mutta kuulemma näkee sellaisia muhkuroita nousevan, olisko se sitten just ilmaa joka kiertää????
voi minun ystävää..se kun siitä jo huolestui :(
Bmi mullakin on 19 ja tunnen selvästi myös muut sisäelimet. Joskus jos vatsa on kipeä tunnen selvästi möykyn joka liikkuu suolistossa, sitä on helppo sitten hieroa ja sen myötä vaiva helpottaa.
eikö sen liikkeet voi nähdä myös vatsan päältä? sehän on sellainen pitkä lihas keuhkojen alapuolella?
korjatkaa jos olen väärässä?
Paneudupas nyt himppasen siihen anatomiaan.
Pallealihas on vatsan yläpuolella, suolisto alapuolella...
Vierailija:
eikö sen liikkeet voi nähdä myös vatsan päältä? sehän on sellainen pitkä lihas keuhkojen alapuolella?korjatkaa jos olen väärässä?
eli ei varmaan ole mikään ihme, että on mahdollista nähdä myös muut möykyt mitä masussa liikkuu!
*kuiskaa anatomian perustiedon, kun joiltain se on näemmä koulun bilsantunnilta päässyt menemään ohi korvien...*
ei nyt ihan sentään vatsassa, mutta häpyluun yläpuolella!
Vierailija:
ei nyt ihan sentään vatsassa, mutta häpyluun yläpuolella!
eihän sitä kalua nyt sentään näe, mutta sen muodot kun se on sisällä ja rakastelee tietyssä asennossa. eli silloin kun se on sisällä niin sitä voi jopa tunnustella.
jos tuntemukset ovat kylkiluiden alapuolella tai siis siellä missä pallea on?? eikö??
Tottahan minä nyt sen näen, jos siellä iso pieru muljahtaa, mutta kaipa kaikki nyt sen näkevät?