Haluaisin tietää mitä Saara Aallon kiusaajat
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
tekevät nyt.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
tekevät nyt.
Tuollainen pakkomielle ei ole tervettä, lopeta jo näiden aloitusten tekeminen ja keskity itse johonkin positiiviseen.
Jos itse tunkee pärstänsä julkisuuteen ja valittaa on oikeus kritisoida. En ole SA:lta lukenut ainuttakaan positiivista lausuntoa, pidän häntä lähinnä huomiohakuisena oman navan ympärillä pyörivänä henkilönä. Osaa toki laulaa mutta niin osaa moni muukin.
Ihan turha vinkua ettei täällä muka ymmärretä - hän itse ei ymmärrä että hänen tyylinsä on tänne väärä. Briteissä termi glamour yhdistetään nykyisin yleensä niihin kolmossivun vähäpukeisiin tyttöihin joten termin käyttö herätti myötähäpeää.
Onnea ja menestystä anyway, veikkaan että jää tussahdukseksi. Musikaalilaulajana varmaan menestyisi, mutta karisma ei riitä tähdeksi asti.
Musikaaleihin kannattaisi mennä! Laulaisi nuotilleen, on hyvä työmoraali, osaa, mitä vaaditaan ja on kaunis vaativaankin rooliin. Tulisi jatkuvasti hyvä tienisti ja voisi opetella jokusen kansainvälisen musikaalin ja kävisi vaikka pääosaa laulamassa ympäri maailmaa, mutta kun ei. Paula Koivuniemi tätä kauan sitten ehdotti, eikä mitenkään kiusausmielessä. Itse ehdottaisin noilla kyvyillä samaa. Yksinäisen lavatähden karismaksi homma ei oikein riitä, mutta voin tietty olla väärässä.
Ketkä Saara Aallon kiusaajat? Minä olen nähnyt ainoastaan hirveätä hypetystä Saara Aallosta ja hänen häviöstään jossain tuntemattomassa brittiläisessä laulukilpailussa.
Saara Aallon entiset opettajat ovat niitä kiusaajia, kun sallivat kiusaamisen.
Mainostavat innoissaan kaikille, että mäpä tunnen Saara Aallon, olin sen kanssa pitkään samassa koulussakin! Oon siis melkein julkkis!