Tänään täällä kysytään -Sinkkumies
Miehesi nettopalkkaa. Mikä se on ja pärjäätkö sillä?
Kommentit (50)
Noniin maksulliset naiset. Paljonko siis on tarpeeksi, että voit ottaa miehen?
Paljonko miehen pitää tienata.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehellä taisi olla taas normi lauantai, kun naiset kiukuttavat kovin. Jaxuhali.
Kyllä mä jo eilen jaoin viisautta. Ei kuitenkaan helmiä sioille jatkuvasti.
Sinkkumies
(Huomaatteko myös kun ketjussa (te) pellet jäätte alakynteen ja asialliset faktat voittavat niin ketju poistuu)
Ei latteuksia heittelemällä pääse niskan päälle. Mutta kiva sulle jos se harhaluulo tuottaa sulle tyydytystä. Ihan sama.
Mä luen sen siitä, että kun mä tykitän totuutta ketjuihin, jotka sitten "yllättäen" poistuvat kun vastapuoli ei enää kykene argumentoimaan.
Sinkkumies
Mitä ihmeen totuutta? Oikeasti, ryhdistäydy mies. Tai älä ainakaan paljasta että kuvittelet länkyttäväsi näissä jotain totuutta. Myötähäpeä.
Sehän voitaisiin todistaa, jos ketjut eivät olisi poistuneet ;)
Mä oon niin nauranu näille typerille eukoille .. jatka samaa rataa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehellä taisi olla taas normi lauantai, kun naiset kiukuttavat kovin. Jaxuhali.
Sinkkumies
(Huomaatteko myös kun ketjussa (te) pellet jäätte alakynteen ja asialliset faktat voittavat niin ketju poistuu)
Ei latteuksia heittelemällä pääse niskan päälle. Mutta kiva sulle jos se harhaluulo tuottaa sulle tyydytystä. Ihan sama.
Mä luen sen siitä, että kun mä tykitän totuutta ketjuihin, jotka sitten "yllättäen" poistuvat kun vastapuoli ei enää kykene argumentoimaan.
Sinkkumies
Mitä ihmeen totuutta? Oikeasti, ryhdistäydy mies. Tai älä ainakaan paljasta että kuvittelet länkyttäväsi näissä jotain totuutta. Myötähäpeä.
Et oikeasti voi TOSISSASI kuvitella että nää kehut poistuu täältä koska niissä on jotain TOTUUKSIA :D. Voi pyhä Marian äiti... Tiedät itsekin että kirjoitat nämä tasan yhtä tarkoitusta varten ja se tarkoitus on foorumin sääntöjen vastainen. Ja sitten ihmettelet kun ketjusi lähtevät. Älä oikeasti nolaa itseäsi enempää.
Mikä oli kysymys? Luin vastauksia kyllä, mutta niistä ei oikein auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Et oikeasti voi TOSISSASI kuvitella että nää kehut poistuu täältä koska niissä on jotain TOTUUKSIA :D. Voi pyhä Marian äiti... Tiedät itsekin että kirjoitat nämä tasan yhtä tarkoitusta varten ja se tarkoitus on foorumin sääntöjen vastainen. Ja sitten ihmettelet kun ketjusi lähtevät. Älä oikeasti nolaa itseäsi enempää.
Et sä mulle pärjää.
Sinkkumies
(valehtelusikaan ei auta)
Onko kellään sammutuspeittoa? Olen liekeissä ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kysymys? Luin vastauksia kyllä, mutta niistä ei oikein auennut.
Ketjun perimmäinen kysymys on monetko pakit sinkkumies sai eilen, mutta siihen ei ole saatu vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään sammutuspeittoa? Olen liekeissä ..
Sinkkumies
Ota hotapulveri ja litra vettä.
t. Sirkka-mummo
Projisoit vain sitä, että elät miehesi siivellä? Myönnät olevasi maksullinen.
Sinkkumies