Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään täällä kysytään -Sinkkumies

Vierailija
11.02.2018 |

Miehesi nettopalkkaa. Mikä se on ja pärjäätkö sillä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehellä taisi olla taas normi lauantai, kun naiset kiukuttavat kovin. Jaxuhali. 

Kyllä mä jo eilen jaoin viisautta. Ei kuitenkaan helmiä sioille jatkuvasti.

Sinkkumies

(Huomaatteko myös kun ketjussa (te) pellet jäätte alakynteen ja asialliset faktat voittavat niin ketju poistuu)

Eihän se noin mee, vaan nin että kun sinkkumies jää alakynteen, hän poistattaa ketjunsa ja käy sen jälkeen julistamassa itsensä voittajaksi uudessa ketjussa 😃. Mikä nyt muutenkin on about säälittävintä mitä on.

Jos tuo on tuotantosi, niin elät miehesi rahoilla?

Tuolla tuskin tienaa mitään .. Ehkä parikymppiä mikä onkin yhden pan..n arvo.

Sinkkumies

Pakko varoittaa noista parikympin panoistasi että varo nyt ettet saa hiviä tai jotain muuta. Eipäs kun tarkemmin ajatellen älä varokaan, saat sinäkin jotain muuta ajattelemista kuin netissä häiriköinti.

Pöh... panin edellistä tyttöystävää ghanasta ilman kumia eka päivästä lähtien. (en muuten olisi ottanutkaan tyttöystäväksi, jos ei olisi eka päivänä antanut)

Sinkkumies

Elämä on tehty elämistä varten, eikä itkemistä.

Arvasin että tyttöystävä = maksullinen 😃.

Projisoit vain sitä, että elät miehesi siivellä? Myönnät olevasi maksullinen.

Sinkkumies

Vierailija
42/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin maksulliset naiset. Paljonko siis on tarpeeksi, että voit ottaa miehen?

Paljonko miehen pitää tienata.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehellä taisi olla taas normi lauantai, kun naiset kiukuttavat kovin. Jaxuhali. 

Sinkkumies

(Huomaatteko myös kun ketjussa (te) pellet jäätte alakynteen ja asialliset faktat voittavat niin ketju poistuu)

Ei latteuksia heittelemällä pääse niskan päälle. Mutta kiva sulle jos se harhaluulo tuottaa sulle tyydytystä. Ihan sama.

Mä luen sen siitä, että kun mä tykitän totuutta ketjuihin, jotka sitten "yllättäen" poistuvat kun vastapuoli ei enää kykene argumentoimaan.

Sinkkumies

Mitä ihmeen totuutta? Oikeasti, ryhdistäydy mies. Tai älä ainakaan paljasta että kuvittelet länkyttäväsi näissä jotain totuutta. Myötähäpeä.

Sehän voitaisiin todistaa, jos ketjut eivät olisi poistuneet ;)

Vierailija
44/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin nauranu näille typerille eukoille .. jatka samaa rataa vaan. 

Vierailija
45/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei latteuksia heittelemällä pääse niskan päälle. Mutta kiva sulle jos se harhaluulo tuottaa sulle tyydytystä. Ihan sama.

Mä luen sen siitä, että kun mä tykitän totuutta ketjuihin, jotka sitten "yllättäen" poistuvat kun vastapuoli ei enää kykene argumentoimaan.

Sinkkumies

Mitä ihmeen totuutta? Oikeasti, ryhdistäydy mies. Tai älä ainakaan paljasta että kuvittelet länkyttäväsi näissä jotain totuutta. Myötähäpeä.

Et oikeasti voi TOSISSASI kuvitella että nää kehut poistuu täältä koska niissä on jotain TOTUUKSIA :D. Voi pyhä Marian äiti... Tiedät itsekin että kirjoitat nämä tasan yhtä tarkoitusta varten ja se tarkoitus on foorumin sääntöjen vastainen. Ja sitten ihmettelet kun ketjusi lähtevät. Älä oikeasti nolaa itseäsi enempää.

Vierailija
46/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kysymys? Luin vastauksia kyllä, mutta niistä ei oikein auennut.

Vierailija
47/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Et oikeasti voi TOSISSASI kuvitella että nää kehut poistuu täältä koska niissä on jotain TOTUUKSIA :D. Voi pyhä Marian äiti... Tiedät itsekin että kirjoitat nämä tasan yhtä tarkoitusta varten ja se tarkoitus on foorumin sääntöjen vastainen. Ja sitten ihmettelet kun ketjusi lähtevät. Älä oikeasti nolaa itseäsi enempää.

Et sä mulle pärjää. 

Sinkkumies

(valehtelusikaan ei auta)

Vierailija
48/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään sammutuspeittoa? Olen liekeissä ..

Sinkkumies

Vierailija
49/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli kysymys? Luin vastauksia kyllä, mutta niistä ei oikein auennut.

Ketjun perimmäinen kysymys on monetko pakit sinkkumies sai eilen, mutta siihen ei ole saatu vastausta.

Vierailija
50/50 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään sammutuspeittoa? Olen liekeissä ..

Sinkkumies

Ota hotapulveri ja litra vettä. 

t. Sirkka-mummo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi