Tänään täällä kysytään -Sinkkumies
Kommentit (50)
3600€ ja en pärjää alkuunkaan. Itse on käytävä töissä ja tienattava 4200€ netto, jotta jotenkin kitkutan.
Vierailija kirjoitti:
3600€ ja en pärjää alkuunkaan. Itse on käytävä töissä ja tienattava 4200€ netto, jotta jotenkin kitkutan.
Onnea kuitenkin. Kyllä se aurinko joskus paistaa risukasaankin.
Sinkkumies
Onko jotkut tienanneet niin sikarutosti, että eivät kehtaa edes kavereilleen kertoa paljonko tienasivat?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ap, haista h*oran k*sinen v*ttu.
Just. Tämä se on trollin täysravintoa, jolla kyseinen varmasti kohta herkuttelee. Mitä järkeä. Jätä tää huomiotta kokonaan ja kohta itkee itsarrin tekemisestä.
Oma palkkani riittää siihen ettei tartte asua Vantaalla kuten sinkkumiehen pitää. Mies käyttää palkkansa kuten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma palkkani riittää siihen ettei tartte asua Vantaalla kuten sinkkumiehen pitää. Mies käyttää palkkansa kuten haluaa.
Olen asunut ympäri pk seutua ja Vantaa on paras paikka niistä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Tämä se on trollin täysravintoa, jolla kyseinen varmasti kohta herkuttelee. Mitä järkeä. Jätä tää huomiotta kokonaan ja kohta itkee itsarrin tekemisestä.
En mä itke. Jos mä jotain teen, niin mä teen kunnolla. Mutta hiljaiseksi te pellet ette minua saa. Koskaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä itke. Jos mä jotain teen, niin mä teen kunnolla. Mutta hiljaiseksi te pellet ette minua saa. Koskaan.
Sinkkumies
😃😃. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen viha?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
😃😃. Voimia.
Paljonko miehesi tienasi?
;)
Tosin veroprosentti on vähän korkea, mutta jos asuu Suomen yhdessä laadukkaimmista paikoista, niin eiköhän se ole sen arvoista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
😃😃. Voimia.
;)
Monetko pakit eilen? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
😃😃. Voimia.
;)
Monetko pakit eilen? ;)
Väärä ketju. Täällä keskustellaan rahasta, tosin saa teitä rahallakin ;)
Itse en maksaisi, enkä ole koskaan maksanut naisesta yli 50 euroa. Jotkut luulee saavansa 200 euroa.. mikä vitsi. Ulkomailla saa kympilläkin ..
Sinkkumies
Naista ei osteta sen takia, että sitä tarvitaan. Nainen ostetaan sen takia, että tilanne käännetään ympäri ja mies valitsee kymmenistä naisista jonka haluaa.
Olen minä siis saanut paljon naisia ilmankin ja paljon olen myös sanonut ettei kiinnosta.
Sinkkumies
(Laasanen on täysin oikeassa joissakin asioissa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
😃😃. Voimia.
;)
Monetko pakit eilen? ;)
Väärä ketju. Täällä keskustellaan rahasta, tosin saa teitä rahallakin ;)
Ja toiset vain rahalla. Kuten olet jo huomannutkin ;).
4-5000, ja hyvin tulen toimeen. Kiitos kysymästä.