Viestittelin kaverimiehelle Facebookissa..
Olen käymässä kaverimiehen asuinkaupungissa ja pyytelin häntä oluelle. Ei olla nähty ainakaan vuoteen. Mies vastasi viesteihini mutta ei luvannut lähteä koska oli kiirettä. Nyt kuitenkin huomasin että sekä mies että hänen muija ovat blokanneet minut FB:ssä!? Siis miksi ihmeessä? Olemme tunteneet jo pitkään ja tavanneet aikaisemmin kaikki kolme. Harmittaa ja ihmetyttää!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kaverimiehelle olen laittanut pari tekstiviestiä että katsoisi olenko hänen FB:ssa blokkauslistalla, mutta ei ole vastannut mulle lainkaan. Joka sekin on vähän outoa.
Ap
Numeron esto puhelimessa..
Vierailija kirjoitti:
No nyt sain tietää että kaverin muija oli salaa mennyt kaverin koneelle ja blokannut mut sieltä. Kaverini itse laittoi kummastuneen tekstiviestin, kun luuli että mä olin blokannut hänet! Kyseli että suutuinko niin kovasti kun ei ehtinyt oluelle.
Reilua! :(
Ap
Eli ei olekaan varmaa, että nainen on sinne mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Sori ap nyt ei sit irronnut kullia siltä. No eiku persettä pystyyn kadunkulmaan ni kyllä sua joku ohikulkija sutasee.
Ilona Kouvolastako siellä huutelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt sain tietää että kaverin muija oli salaa mennyt kaverin koneelle ja blokannut mut sieltä. Kaverini itse laittoi kummastuneen tekstiviestin, kun luuli että mä olin blokannut hänet! Kyseli että suutuinko niin kovasti kun ei ehtinyt oluelle.
Ap
No ei. Juttu meni siis suunnilleen näin:
Huomaan olevani blokattu.
”Marko” (nimi muutettu) lähettää tekstarin : ”Miks oot blokannut mut? Suutuitko?”
Mä: ”En oo blokannu sua. Luulin että sä ja ”Liisa” ootte suuttuneet ja blokanneet mut, kun en näe teitä FB:ssä.”
Marko: ”Ootko viestitellyt Liisan kans?”
Mä: ”En oo”
Marko: ”Onpas outoa. Pitää kysyä et tietääkö Liisa asiasta jotain :/ :/ :/.”
Mä: ”Ok, toivottavasti kaikki ok”
Liisa viestittää tekstarilla myöhemmin:
”Etkai sä oo blokannu meitä FB:ssä?”
Mä: ”En ole”
Liisa: ”Kuulin Markolta että sanoit että oon blokannut sut. En ole, enkä edes tiennyt että olit pyytänyt Markoa kaljalle ennen kuin Marko kertoi”
Mä: ”Joo, kuvittelin tosiaan että olitte suuttuneet mulle jostain”
Liisa: ”En oo suuttunut mistään! Ei mua ois haitannut jos olisitte menneet kaljalle. Mä en olis päässyt, kun oli muuta tekemistä. Mun FB:ssä on joskus ennenkin käynyt niin että joku on mennyt blokkiin vaikka en oo blokannut, siinä on kai joku bugi.”
Mä: ”Ok, nou hätä! Mä vielä katsoin asetuksista että te ette ainakaan oo mun estolistalla.”
Liisa: ”et säkään mun”
Mä laitan Markolle viestin:
”Katotko että oonko mä sun estolistalla Facessa?”
Ja ”Sen näkee asetuksista siitä ja siitä kohdasta”
Ei vastausta Markolta.
En tiedä nyt sitten lainkaan mikä on homman nimi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei. Juttu meni siis suunnilleen näin:
Huomaan olevani blokattu.
”Marko” (nimi muutettu) lähettää tekstarin : ”Miks oot blokannut mut? Suutuitko?”
Mä: ”En oo blokannu sua. Luulin että sä ja ”Liisa” ootte suuttuneet ja blokanneet mut, kun en näe teitä FB:ssä.”
Marko: ”Ootko viestitellyt Liisan kans?”
Mä: ”En oo”
Marko: ”Onpas outoa. Pitää kysyä et tietääkö Liisa asiasta jotain :/ :/ :/.”
Mä: ”Ok, toivottavasti kaikki ok”
Liisa viestittää tekstarilla myöhemmin:
”Etkai sä oo blokannu meitä FB:ssä?”Mä: ”En ole”
Liisa: ”Kuulin Markolta että sanoit että oon blokannut sut. En ole, enkä edes tiennyt että olit pyytänyt Markoa kaljalle ennen kuin Marko kertoi”
Mä: ”Joo, kuvittelin tosiaan että olitte suuttuneet mulle jostain”
Liisa: ”En oo suuttunut mistään! Ei mua ois haitannut jos olisitte menneet kaljalle. Mä en olis päässyt, kun oli muuta tekemistä. Mun FB:ssä on joskus ennenkin käynyt niin että joku on mennyt blokkiin vaikka en oo blokannut, siinä on kai joku bugi.”
Mä: ”Ok, nou hätä! Mä vielä katsoin asetuksista että te ette ainakaan oo mun estolistalla.”
Liisa: ”et säkään mun”
Mä laitan Markolle viestin:
”Katotko että oonko mä sun estolistalla Facessa?”Ja ”Sen näkee asetuksista siitä ja siitä kohdasta”
Ei vastausta Markolta.
En tiedä nyt sitten lainkaan mikä on homman nimi.
Ap
Puhelin keksittiin jo 1800-luvulla. Mutta olisi varmaan liian monimutkaista käyttää sitä. Siis soittamiseen.
Liisa taitaa nyt vaan pestä käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Kaverimies suuttui Liisalle yksityisyytensä rikkomisesta, Liisa siis blokkasi sut mutta ei nyt uskalla tunnustaa. Next...
Vierailija kirjoitti:
Vähän off topic, mutta onko sulla tai sillä toisella naisella valkaistu persereikä? Se on miesmarkkinoilla aikamoinen etu. Ei kukaan katsele takaapäin pannessa mielellään paskanpolttamaa kraateria.
D: Ei mun kakka polta. Mitä ihmettä sinä oikein syöt?
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverimies suuttui Liisalle yksityisyytensä rikkomisesta, Liisa siis blokkasi sut mutta ei nyt uskalla tunnustaa. Next...
Tai sitten Liisa on onnistunut väittämään miehellekin että ei ole ko. asiaa tehnyt. Ja tosiaan estänyt ap:n numeron Markon puhelimessa ettei viestit mene perille. Kiero muija.
Koita Ap soittaa Markolle, meneekö puhelu läpi?
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen viestittää (tekstarilla) että olisi ollut hänelle ok jos olisin mennyt miehen kanssa baarissa käymään eikä olisi suuttunut. Ja kuulemma ei edes tiennyt että olin kysynyt miestä. Hänellä on kuulemma aikaisemminkin käynyt niin että joku on blokattu vahingossa. Voiko olla mahdollista?
Ap
Vahingossa blokkaaminen ei ole teknisesti mahdollista, sen verran monivaiheisesta toiminnasta on kuitenkin kysymys. Epäilenkin, ettei nainen nyt puhu ihan totta tässä asiassa.
Ei sellaista ”bugia” ole.