Miten estää itseäni lähettämästä viestejä miehelle?
Miten estän itseäni viesteilemästä eräälle miehelle? Viesteilemme yleensä viikottain, viime viikolla jopa päivittäin. Nyt haluan lopettaa. Tässä ei ole järkeä. Ainoa keino on ollut laittaa puhelin pois päältä ja piilottaa se, mutta minun pitää oikeasti käyttää puhelinta muuhun ja pelkään sortuvani taas. Tämä on sairas riippuvuus.
Kommentit (13)
Sama vika mulla,ap..
En meinaa nykyisin pystyä olemaan enää päivääkään kuulematta hänestä. Kamalaa. Tiukka päätös auttaa vähän. Yritän itse miettiä niin, että tekee ihan hyvää (miehen) tunteille ettei nainen ole kokoajan hengittämässä niskaan :)
Jos oot vapaa ihminen tekemään mitä haluat, niin mitä pelkäät?
Poistat miehen tiedot ja et reagoi hänen viesteihin. Ei oo vaikeeta.
Poista numero, estä numero, estä fb, katkaise kaikki some-yhteydet.
Poista numero puhelimesta, se auttoi mulla
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vapaa ihminen tekemään mitä haluat, niin mitä pelkäät?
Että käytän tämän vapauden miehelle viesteilyyn eikä mikään muu elämässä enää kiinnosta.
Ei sitä pystykään jos/kun saat viesteistä niin paljon tyydytystä ja iloa (endorfiineja ja dopamiineja). Itse olen jatkanut kohta 2 vuotta, välillä kaksi 3kk taukoa... Molemmat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pystykään jos/kun saat viesteistä niin paljon tyydytystä ja iloa (endorfiineja ja dopamiineja). Itse olen jatkanut kohta 2 vuotta, välillä kaksi 3kk taukoa... Molemmat varattuja.
Sama tilanne. Sillä erotuksella, että toinen vaan sinkku, toinen varattu. Olen järjettömän rakastunut. Olemme siis nähneet myös livenä, mutta todella harvoin. Jatkunut on nyt kaksi vuotta. Taukoja on ollut n.kuukauden mittaisia, kunnes sorrutaan taas.
En ole viesteillyt. Onko tämä siis ohi?
Mikä ohi? Onko teillä suhde vai mikä tämä on?
peukalot poikki