Oletteko huomanneet että prisman pulloautomaatti imaisee lidlin muoviset panttipullot ilmaiseksi sisäänsä?
Todella törkeää. Pitäisikö tehdä rikosilmoitus prismaa vastaan, sehän ryöstää mun rahani. Kaiken muun arvottoman tavaran se kyllä sylkee takaisin mutta ei tätä rahanarvoista pulloa, vaan se häviää välittömästi koneen syövereihin ilman rahapalautusta joka siitä on kuitenkin pantin muodossa maksettu.
Kommentit (31)
No ei imaise. Sinulla on ollut jotain pantittomia pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää. Pitäisikö tehdä rikosilmoitus prismaa vastaan, sehän ryöstää mun rahani. Kaiken muun arvottoman tavaran se kyllä sylkee takaisin mutta ei tätä rahanarvoista pulloa, vaan se häviää välittömästi koneen syövereihin ilman rahapalautusta joka siitä on kuitenkin pantin muodossa maksettu.
Itsehän sinä sen pullon sinne tunget. Ihan samalla se imaisee kaikki muutkin pantittomat pullot. Mutta joo, kyllä sen koneen pitäisi ilmoittaa että ei ole panttipullo, haluatko sen koneeseen vain otatko takasin.
Niissä pulloissa lukee nimenomaan LIDL PALAUTUSPULLO. Ei tietenkään niistä saa muualta panttia. Kysehän on nimenomaan Lidlin markkinointikamppanjasta. Kun asiakkaan on pakko palauttaa pullo Lidliin, niin hän todennäköisesti ostaa myös silloin sieltä jotain.
Ne pitää palauttaa lidliin jos haluaa pantin. Muutoin sen voi palauttaa pullonpalautuskoneeseen, jolloin se pääsee pantitta kierrätykseen. Samoin käy esim. virolaisille tai ruotsalaisille panttipulloille. Huoh AP, et voi olla näin tyhmä.
Ei varmaan kannattaisi laittaa pulloa, jossa lukee, että kelpaa vaan Lidlissä, muun kaupan pullonpalautukseen.
Sulle alapeukuttaja tää toiminta on varmaan ihan ok ja rehellistä peliä. Mun mielestä tämä on silkkaa kusetusta ja johtavassa asemassa olevan yrityksen tahallista kilpailijan mustamaalaamista.
Vierailija kirjoitti:
No ei imaise. Sinulla on ollut jotain pantittomia pulloja.
Kyllä menee lidlin pullot koneeseen ja tulee vain ilmoitus että pantiton. Eilen viimeksi meillä oli joku laittanut lidlin pullon pussiin ja syötin sen koneeseen vaikka tiesin että ei tule panttia ja sinne menee. Riippuu varmaan vähän siitä koneesta. Nehän ei ole kauppojen koneita, vaan PALPAn.
Näin se on, ei kannata jättää kaikkea koneiden varaan - siis jos omat aivot vielä suinkin toimivat.
Koneet joskus nielee pantillisia pulloja joissa EAN-koodi kunnossa eivätkä anna panttia. Ajattelin joskus kun on aikaa niin mennä S-kauppaan pullojen kanssa hiljaiseen aikaan ja hakea infosta täti todistamaan. Videoin palautuksen ja jos ei anna panttia teen rikosilmoituksen. Tekeehän kauppakin rikosilmoituksen jos vien sieltä 30 sentin tikkarin. Eikä kauppa anna minulle ilmaiseksi tuotetta jossa on vikaa viivakoodissa, mutta mun pullot se vie.
Mä heitän aina lidlin pullon siihen seinään ja ne pyörii lattioilla.
En minä vie Lidlin pulloja Prismaan.Vien kyllä Prisman pullot Lidliin.
Meidän lähikaupassa nuo lidlin palautuspullot menevät hyväntekeväisyyteen. Eli ne kerätään omaan säkkiinsä ja lahjoitetaan pois milloin mihinkin. Lapseni luokka on kerran saanut tällaisen säkin ja saivat muutaman rovon lisää leirikoulukassaansa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pulloissa lukee valkoisilla kirjaimilla punaisella pohjalla, että ne palautetaan vain Lidliin.
Mun ei anneta näköjään puolustautua täällä. ap
Jos kone sylkee kaiken muun epämääräisen takaisin, niin miksi se imaisee lidlin pullot sisäänsä ilman panttia? Joskus sattuu erehdyksiä ja niitä sinne koneeseen menee epähuomiossa.
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää palauttaa lidliin jos haluaa pantin. Muutoin sen voi palauttaa pullonpalautuskoneeseen, jolloin se pääsee pantitta kierrätykseen. Samoin käy esim. virolaisille tai ruotsalaisille panttipulloille. Huoh AP, et voi olla näin tyhmä.
Kyllä minä sen tiedän, kuinka tyhmä itse olet? Kyse on siitä että kone ei palauta sitä pulloa minulle kuten se tekee kaikkien muiden kelpaamattomien pullojen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pulloissa lukee valkoisilla kirjaimilla punaisella pohjalla, että ne palautetaan vain Lidliin.
Onko sulla aivoissa jotain vikaa, kyse ei ollut ollenkaan tästä asiasta. Vaan siitä että saanko sen pullon sieltä koneesta takaisin, kuten kaikki muut sinne kelpaamattomat pullot.
Prisma boikottiin. Näin se vaan menee.