Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siittämis- ja raskausfetissi

Vierailija
09.02.2018 |

Kiihottaisiko ketään miestä siittää nainen ja kiihottaako naisen raskaana olo? Entä esim. Synnytyksen seuraaminen? Itse olen nuori nainen ja minua kiihottaa todella paljon ajatus että joku mies siittää minut ja on mukana raskausajan tutkimuksissa ja synnytyksessä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani 38 v on fantasia tulla siitetyksi useamman miehen toimesta , Kysyin haluaisitko todella vai onko tuo vaan fantasiani.  Vaimoni vastasi , ehkäpä , kävisikö se minulle jos hän tosiaankin tulisi raskaaksi jonkun vieraan miehen spermasta , sanoin sopiihan tuo mutta sullahqn on ehkäisypillerit aika mahdoton tulla paksuksi ethän ole tullut raskaaksi vaikka ollaan naitu ilman kortsua aikaisemminkaan . Vaimo vastas no hän lopettaa ne heti . Vaimoni lopetti pillerit viimevuoden maaliskuussa ja järjestin heinäkuulle lomamme aikaan useammanmiehen no viisi minun lisäksi viikonlopuksi meille . Vaimo oli jännittynyt kun olin kertonut järjestelyistä , kyllä maistui alkoholi ennenkuin miehet tulivat . Ensin tutustuttiin ja otettiin paukkuja . Miehet kyllä tiesivät ettei vaimoni käytä ehkäisyä ja saattaa tulla raskaaksi mutta olin sanonut että otan isyyden itselleni jos käy niin että vaimoni tulee raskaaksi . Myöhemmin alkoi vaimoni naimisen vaimo sai kullia edestä ja takaa vieraat ensin ennekuin minä nain . Kyllä sen viikonlopunaikana vaimo sai kullia oikein kunnolla , oli jo lauantai iltana ihan poikki naitu mutta kesti kumminkin sunnuntai iltapäivään asti kunnes miehet lähtivät sopimuksella että vaimo kertoo kaikille tuliko raskaaksi ja tulihan hän sillä kuukautiset jäivät pois ja raskaustesti näytti positiivista niin myös tk : n testi kun vaimo kävi varmistamassa , miehille hän soitti ja kertoi raskaudesta . Vaimoni äskettäin synnytti terveen poikavauvan ja kaikki miehet ovat käyneet katsomassa vauvaa , olivat iloisia siitä että joku heistä on isä tai sitten minä .

Vierailija
22/27 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on välittömästi kalu jäykkänä kun ajattelenkin että saisin siittää naisen raskaaksi! Ehkä takaapäin ottaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa todella paljon nämä! Miten siittäisitte minut?

Ap

Ottaisin niin että olisi näkijöitä, laukeisin todella rajusti

Vierailija
24/27 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti. kirjoitti:

Olen jo keski-ikäinen synnyttänyt nainen mutta siitetyksi tuleminen (väkisin) kiihottaa. Raskaana olo ei.

Tuo kiihottaisi tosi paljon, hyväisisin väkisin ja lopuksi laukeaisin syvälle samalla kun pikkasen puraisen niskaan

Vierailija
25/27 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiihottavaa laueta työkaveriin ja ajatella että kun hän menee kotiin aviomiehensä luokse siittiöni uurastavat vaossa löytääkseen siitettävän kohteen.. Tai että suihinoton jälkeen hän kotiin palatessaan suutelee miestään.

Vierailija
26/27 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa naisillekkin yleiseltä fantasialta. Onkohan avovaimollaki ollut samaa? Ainakin yhden raskauden järjesti minulta salaa ja sitten hehkutti innoissaan että oon raskaana, oot pannu mut taas paksuksi. Mutta sitten oli jo varautuneenpi kun tunnusti että, rellottaa tiineenä vieraan siittämänä. Välissä ollut kuitenkin vuosia ja ehkäisy toiminut. Väitti sen olleen vahinko, mutta jos olikin humalassa toteuttanut tuota siittämisfetissiä? Näin jälkeenpäin ajateltuna oli aika huono selitys, kun monta vuotta ehkäisy toiminut. Nyt tuli mieleen että olisikohan se sittenkin ollut tätä, mutta ei vain minulle kehtaa kertoa?

Vierailija
27/27 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yleisempää kuin luullaan. Fwb hoki koko ajan sitä, ettei halua lasta. Sen ansiosta naitiin aika usein paljaalla ja lisäkiihokkeena naisella oli jonkinlainen spermafetissi. Reilun parin vuoden jälkeen kävi ilmi, että olikin palanut pohjaan. Onneksi en ollut ainoa fwb ja vältin elarit. Sen jälkeen nainen on ollut kovin innokas äitiyden ja uran yhdistämisen kannattaja. Taisi valehdella alunperinkin lasten hankkimatta jättämisestä ja halusikin tulla vaan tiineeksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan