Turkulaiset 2:den lapsen äipät!! (Kannattaa kattoo josko ois oma mies;))
Eli jos olet kahden tytön (2v ja 4v) äiti turusta ja miehesi oli lauantaina viihteellä. Miehellä oli päällä musta liekkipaita ja farkut. Eipä tää mies kyllä ollu mitenkään uskollinen sulle! Siellä se baarissa mua väkisten kopeloi ja yritti jatkoille viedä. Itse en koske pitkällä tikullakaan naimisissa oleviin miehiin. Esitteli mulle sormustaan samalla hengenvedolla kun yritti saada isketyksi typerillä yrityksillään! Että näin. Kyseleppä mieheltäs että mitä teki baarissa ja että nainen jolla on " aivan uskomattoman ihanan ruskeet silmät" lähettää rakkaat terkut koko perheelle! Ja katoppa millaseks naama venähtää..
Kommentit (48)
ja laittoi tämä' n aloituksen, kun tiesi että mies tunnistetaan noiden vaatteiden perusteella? Nyt sitten nauttii, kun tietää, että on saanut sotkun aikaiseksi.
Vierailija:
naiset voi baarissa flirttailla muuten vaan,
eikä halua sillä muuta!
miehet baarissa flirttailee vaan ja ainoastaan halutessaan seksiä!!!
Mun mies on kova flirttailemaan, kaupan kassat sun muut saa sitä osakseen. Mun mielestä se on ihan ok! nimittäin minä itse teen sitä samaa. Eikä se miehen flirtti ole mitään törkeetä, vaan justiinsa semmoista mitä voi vaikka oman vaimon kuullen heittää.
jos vaikka sais se liekkipaidan vaimo tietää...koska tod näk ei oo eka kerta taikka jää siihen ja vaimo kotona luule että ukko vaan pitää hauskaa baarissa tai missä lie sano olevansa. HYVÄ AP
JA SINULLE OMPA HAUKKUJA= SE ON MURRETTA JOKA RIKASTUTTAA SUNKI ELÄMÄÄS...MIETI VÄHÄN MITÄ KIRJOITTELET JOS LUULET NS. OLEVAS AIKUINEN.
TERV. EI AP VAAN MUU MUU =)
*buahahaaaa*
Ettei vaan ois ollu Vesa Keskinen...
Vierailija:
JA SINULLE OMPA HAUKKUJA= SE ON MURRETTA JOKA RIKASTUTTAA SUNKI ELÄMÄÄS...MIETI VÄHÄN MITÄ KIRJOITTELET JOS LUULET NS. OLEVAS AIKUINEN.
Jokainen varmasti lausuu sanan onpa >ompa<, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä murteiden kanssa, vaan sitä kutsutaan kielen puhekieliseksi versioksi. Ja ihan voit pitää sen mielipiteen itselläsi, että jonkun murre rikastuttaisi automaattisesti minun elämääni. Kiva, jos sinun elämääsi rikastuttaa ompat ja enäänit, mutta minä löydän kyllä " kicksini" muualta.
Vierailija:
Vierailija:JA SINULLE OMPA HAUKKUJA= SE ON MURRETTA JOKA RIKASTUTTAA SUNKI ELÄMÄÄS...MIETI VÄHÄN MITÄ KIRJOITTELET JOS LUULET NS. OLEVAS AIKUINEN.
Jokainen varmasti lausuu sanan onpa >ompa<, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä murteiden kanssa, vaan sitä kutsutaan kielen puhekieliseksi versioksi. Ja ihan voit pitää sen mielipiteen itselläsi, että jonkun murre rikastuttaisi automaattisesti minun elämääni. Kiva, jos sinun elämääsi rikastuttaa ompat ja enäänit, mutta minä löydän kyllä " kicksini" muualta.
Vierailija:
sais jäädäkkin sille tielleen.
liekkipaita, salihousut ja sit vielä vyölaukku.
otan taatusti asian puheeksi tällä palstalla. Täällä kun liikkuu monet perheellesit naiset ja heidän ystävänsä. On ihan oikein, jos tuollainen törkimys (joka luuli, ettei ko. baarissa ole ketään tuttua ja ettei vaimo koskaan saa tietää mitä hän on viihteellä puuhannut) jääkin kiinni tällaista kautta.
Nosto!
Mäkin haluaisin tietää, jos mieheni lirkuttelisi toisille naisille! Älä välitä panettelijoista, ne on ne tiskirätit taas liikkeellä... Jokainen itseään arvostava nainen haluaisi tietää pettämisestä!
Nyt kyllä annan sen ihan rauhassa juoda oluensa. Onneks sillä ei oo mitään hinkua lähtee baareihin. Täytyykin halia sitä paljon kun se tulee töistä :)
Tosin tuossa otsikossa tuota sijapäätettä ei edes tarvitse, eli voi olla vain " 2 lapsen äipät" .
Vierailija:
Tosin tuossa otsikossa tuota sijapäätettä ei edes tarvitse, eli voi olla vain " 2 lapsen äipät" .
mun mies pettäisi mua....
Tällä hetkellä tosin ei ole miestä, mutta periaatteessa musta olisi hyvä jos tällaisista ilmoiteltaisiin avoimesti.
Loppuisi se " huoraaminen" sekä miehiltä, että naisilta, tai ainakin se tehtäisiin julkisesti vaikeammaksi.
Sinkkuna ollessa tapaa aika usein miehiä, joilla on sormus, jko povitaskussa tai ihan jopa sormessakin, eikä niiden tarkoitusperä jää epäselväksi. Mukaansa saa, joka vaan huolii ja jolla on löyhä moraali.
Itselleni on ehdoton ei, jos mies on varattu.
teillä on 2 ja 4 vuotiaat lapset..?
jos baarissa joku ukkomies yrittää niin tänne vaan heti juttua, luulee miesrukka että on kerrankin eksynyt baariin jossa ei ole ketään tuttuja, mutta av-mammat ovat jokapuolella
MEITÄ EI PÄÄSE PAKOON!!!!!!
;)
kanssa.
Ap. teit just oikein. JOkainen itseään kunnioittava nainen haluaisi tietää.
mun miesta en loyda koskaan taalta kuvauksen perusteella, mutta jos niin ikavasti paasis kaymaan, haluaisin tietaa siita ehdottomasti.
T. joskus itsekin ollut se toinen, mutta koska suhde pelkkaa seksia ei paljon kiinnostanut miehen avokki