Kasvatan hiuksia vyötärölle. Nyt ne on n. 10 cm tavoitteesta ja tekisi mieli leikata
Minulla ei koskaan ole ollut vyötärölle ulottuvia hiuksia, vaikka melko pitkät onkin useimmiten ollut. Nyt olen taas aika lähellä sitä. Hiukseni kasvavat 1,5 cm kuukaudessa, joten tavoitteeseen pääsyyn tullee kulumaan n. puoli vuotta. Jo kesään mennessä hiukseni olisivat tosi pitkät. Jotenkin silti olen TAAS väsynyt näihin. Tekisi mieli raikastaa olemusta leikkaamalla esim. 10 cm pois. Toisaalta olen sillä kannalla että nyt en luovuta!
Miten muulla tavalla voisi uudistaa hiuksia kuin leikkaamalla? Meneekö pitkät (eli vanhat) hiukset huonoon kuntoon jos ne värjää? En voi edes leikata layereita koska haluan nimenomaan tasapitkät vyötärölle ulottuvat hiukset.
Kommentit (4)
"Kasvatan hiuksia vyötärölle. Nyt ne on n. 10 cm tavoitteesta ja tekisi mieli leikata"
Mulla ei kasva vyötärölle hiuksia ollenkaan :(
Opettele tekemään kauniita lettejä, näyttävät upeilta pitkissä hiuksissa
Minä tykkään kasvattaa hiuksia vain päähäni.
Mutta vakavasti puhuen: Sinulla on todella hyvät hiusgeenit, jos hiuksesi kasvavat noin pitkiksi. Suomalaisilla keskimäärin ei sellaista mahdollisuutta ole, koska hiusten elinikä on lyhyempi ja kasvuvauhti hitaampi. Ja kun et itsekään koskaan vyötärölle saakka ylettyviä hiuksia ole kasvattanut, niin oikeastihan et itsekään voi tietää, kasvavatko ne edes niin pitkiksi.
No jaa. Minulla on valtavan paksur hiukset ja kasvavat nopeasti. On ollut useamman kerran vyötärölle asti, sit oon leikannu lyhyeksi tai polkaksi, taas kasvattanut vyötärölle asti jne.
Vyötärötukka ei ole itse asiassa mikään kovin hieno. Liian pitkä tukka tekee vähän homssuisen olemuksen vaikka se on terve ja paksu.
Lihoin lyhyessä ajassa 20kg ja huomasin kuvia itsestäni katsoessa että lihavaa pitkä tukka lihottaa entisestään. Leikkasin ensin lapojen alle, ja siitä viikon päästä vielä 15cm lisää eli kainalon kohtaan. Nyt en näytä niin pullerolta :)
Ap jos olet hoikka niin sitten pitkä tukka käy hyvin!