Onko Saara Aalto yliarvostettu?
Kommentit (40)
Ansaitsee kaiken arvostuksen. Taitava ja sisukas nainen! Kunpa kaikki arvostelijansa käyttäisivät energiansa itsensä kehittämiseen.
On vähän yliarvostettu. Se että voittaa englannissa jotakin, ei ole niin iso juttu.
Montako levyä se on myynyt, sillä perusteella kai muusikoita arvostetaan. Alle miljoonan levyn myynnillä ei nyt ansaitse vielä mitään arvostusta.
En tiedä kyseisestä muusikosta kuin nimen, joten en tiedä paljonko häntä arvostetaan ja miten levymyynti sujuu. Paremmin tietävät kertokoot lisää.
Siis kuka sen yliarvostaa? Täällähän tulee viikottain joku vihaviestiketju, Iltapululla on se yksi nainen joka tykkää laittaa aina kritisoivan kolumnin ja ei ole saanut kutsua edes pressanlinnaan Itsenäisyyspäivänä. En ihan tajua, miten tämä yliarvostaminen näkyy. Valittiin ilman äänestystä edustamaan Euroviisuissa. Toisaalta YLE saattoi olla hyvin jo päättänyt, että vaihtaa tämän tavan köykäisen äänestysprosentin takia, jotta saavat kokeneemman laulajan sinne lavalle.
Varmaan hänen musiikkinsa ystävät arvostavat, mutten muuten ole kohdannut mitään "uuh, Saara!"-hehkutusta. Lähinnä jatkuvaa kritisointia.
En osaa nimetä yhtään hänen biisiä. Silti naama näkyy joka päivä lehden kannessa.
Eli siinä mielessä on.
Antakaa nyt linkkejä Saara Aallon levymyynteihin, musavideoihin, kiertueisiin, Grammy-gaaloihin ja stadionkonsertteihin vuosilta 2017 ja 2018. Mietitään sitten, missä arvostus menee.
Onko Saara oikeasti edes mitenkään arvostettu? Ei mielestäni, eikä kuulukaan olla kun ei ole vielä oikein mitään aikaiseksikaan saanut.
On yliarvostettu.
Eihän se osaa laulaa, huutaa vaan suu auki.
Saara on joka tuutissa, mutta vähän väkisin tunkeva.
Musiikkia... onko sillä mitään omaa?
Mielestäni ei tosiaankaan ole yliarvostettu, itse olen lähinnä kuullut vain negatiivista arvostelua muilta ihmisiltä.
On ihan hurjasti. Ei liene voittanut yhtään talenttikisoista joihin on osallistunut. Aina on ollut joku parempi. Usein joku josta ei niin sittemmin edes juuri kuulla.
Kova tyttö yrittämään ja innostunut asiastaan.
Hän on ajautunut kierteeseen, jossa itse haukkuu Suomea ja suomalaisia ja nää haukkuu takaisin.
Tuli varmaan julkisuuteen vähän väärin ja nyt sitten polkee aina vaan siinä samassa sammiossa sen takia.
Saara Aalto on vauvapalstalla sama kuin mustaihoinen mamu homma.foorumilla: vuosikausien loputtoman alentamisen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ajautunut kierteeseen, jossa itse haukkuu Suomea ja suomalaisia ja nää haukkuu takaisin.
Tuli varmaan julkisuuteen vähän väärin ja nyt sitten polkee aina vaan siinä samassa sammiossa sen takia.
Top 5 haukkumiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 5 haukkumiset?
Se oma musa, vaatteet ja ylipäätään tyyli, käytös. Plus se tyttis. Näistä näyttää tulevan paskaa niskaan.
Hän taas tölvii suomalaisia kollektiivisesti, syyttelee, päästelee sammakoita, uhriutuu.
Tällä kierteellä mennään. Hän olisi tarvinnut jonkun urakonsultin siihen julkisuutensa alkutaipaleelle, joka olisi voinut pysäyttää tän kierteen ennen kuin se äityy näin pahaksi.
On ,en ole koskaan tykännyt Saarasta, en ymmärrä miten on niin suosittu. Ei laula mitään hyviä biisejä ja äänikin on yhtä kimitystä, hyi :/
On.
Suomessa ei menestynyt, niin piti väkisin tyrkyttää itseään ulkomaille.
Eikä vaikuta kovin jalat maassa-tyypiltä.