Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen, joka haluaa olla vain ystävä, laittaa vihjailevia viestejä?

Vierailija
09.02.2018 |

Menin jo aiemmin halpaan, ja selvisi että ystäviä vaan ollaan. Mutta nyt taas on alkanut vihjailemaan kaikenlaista, miksi ihmeessä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nauttii tilanteesta, jossa tietää sinun tunteesi ja että hän aina halutessaan saa sinulta huomiota. Todella kurja tilanne ja tuollainen käytös on tosi halpamaista. Taustalla varmaan se, että tällaisen ihmisen itsetunto on oikeasti tosi hauras ja saa pönkitystä niiden huomiosta. Ehkä kannattaa jättää vastaamatta kokonaan. Se sattuu, koska tietysti haluaisit pitää hänet kaverina. Mutta varmaankin ainoa tapa päästä eteenpäin

Olen vähän samaa mieltä. Pysyn kyllä kaverina, ei se ole ongelma. En vaan ymmärrä, kun päästään palaamaan kaveritaajuudelle, niin taas haetaan huomiota....ap

Vierailija
22/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi testata jos tietää että toinen ihastunut?

Jostain syystä haluaa huomiota sulta, ehkä on salaa ihastunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulla ihan sama tilanne. Ajattelen aina, että nyt varmaan ollaan normaaliradalla, ja eletään omaa elämäämme, mutta sitten taas tulee viesti, maksimissaan 2 viikon välein. Ja kun en oikein halunnut tavata häntä, niin hän rupesi lähes pommittamaan asiasta. Sitten kun tavattiin, niin taas meni etäisemmäksi, mutta lähettelee sellaisia tikusta asiaa- viestejä. Kun vastaan, niin ei välttämättä vastaa mitään takaisin.... Oikeasti tosi outoa.

Vierailija
24/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mulla ihan sama tilanne. Ajattelen aina, että nyt varmaan ollaan normaaliradalla, ja eletään omaa elämäämme, mutta sitten taas tulee viesti, maksimissaan 2 viikon välein. Ja kun en oikein halunnut tavata häntä, niin hän rupesi lähes pommittamaan asiasta. Sitten kun tavattiin, niin taas meni etäisemmäksi, mutta lähettelee sellaisia tikusta asiaa- viestejä. Kun vastaan, niin ei välttämättä vastaa mitään takaisin.... Oikeasti tosi outoa.

Samassa veneessä jollain tasolla, me olemme toki kavereita, joten pidämme yhteyttä muuten. Mutta sitä en tajua, että hän vetäytyy välillä, mutta sitten taas yhtäkkiä olen niin ihana.... Täytyisi pistää välit poikki mutta en vaan vielä pysty...

ap

Vierailija
25/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia siihen. Ehkä nämä ihmiset eivät oikein itsekään tiedä mitä haluavat. Välillä yhtä ja välillä toista. Se nyt on ainakin varmaa, että he nauttivat siitä hämmingistä ja epävarmudesta, jonka toisessa aiheuttavat. Ehkä heillä on ollut huonoja kokemuksia itsellään (tällä minun tyypilläni nimenomaan on) ja kohdistavat samaa käytöstä sitten muihin. Tai sitten kyseessä on puhdas välinpitämättömyys ja itsekeskeisyys. Joka tapauksessa se on vahingoittavaa käytöstä toisia ihmisiä kohtaan. Olen itse taistellut tämän asian kanssa jo tosi pitkään, ja todella usein ajatellut, että nyt katkaisen välit.  Jotenkin se on vaan yllättävän vaikeaa. 

MUTTA, ehkä meille molemmille ohjenuoraksi tässä, että on ehdottoman tärkeää pitää kiinni omista rajoista ja periaatteista, eikä pidä provosoitua toisen käytöksestä, sillä siitä nämä ihmiset saavat nautintoa. Vaikka se on toinen käyttäytyy miten ailahtelevasti tahansa, niin on itse ainakin tietoinen siitä, että oma käytös on suoraselkäistä. Pidä huolta omasta itsestäsi ja itsekunnioituksestasi. Olet selvästi hyvä tyyppi ap, ja ansaitset parempaa!

t: ketjun "naistapaus" :)

Vierailija
26/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katkera jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi