Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markettien autokärryt. Mitä virkaa niillä oikeasti on? Tukkivat käytävät vaan.

Vierailija
09.02.2018 |

Rasittavia laitoksia meille, jotka haluavat nopeasti tehdä kaupassa ostokset ja kassan kautta ulos..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis niitä autokärryjä, joihin voi laittaa lapsen istumaan auton näköisen hökötykseen?

Jos en laita lastani sinne niin seuraavana valitat täällä kuinka

a) olen huono vanhempi, kun muksu juoksee ympäri kauppaa eikä kulje kiltisti vierellä

b) olen huono vanhempi, kun en saa huutavaa lastani kuriin, koska hän ei halua istua tavan ostoskärryissä

c) ihan kaikesta, koska ihan sama mitä teen: olen jonkun valittajan mielestä huono vanhempi.

On totta, että mikäli olet tälläiseen ahtaaseen ilmiöön törmännyt, niin aikuiset voisivat hiukan välillä ajatella autokärryjensä sijantia, ei niillä tarvitse täyttää koko käytävää. Mutta en ole kyllä koskaan itse huomannut, että joku ei ottaisi muita huomioon ajaessaan isoilla kärryillä (ainakaan tuossa meidän lähimarketissa) Minä yritän ainakin sijoittaa kärryt niin, ettei ne häiritse muita.

Mutta ne on kyllä lapsiperheen kauppareissun pelastus, ilman niitä kaupassa käynti olisi huomattavasti epäjännittävämpää lapsiasiakkaille ( ja hehän ovat tulevaisuuden ostovoima, joten kauppiaat: hyvin hoksattu, kun otatte heidät huomioon).

Vanhemmat tulevat yleensä siihen kauppaan missä on lasten kanssa helpoin ja paras asioida. Ja yleensä nämä lapset kasvaessaan tulevat asioimaan saman ketjun kaupoissa.

Pahoittelen, jos on kirjoitusvirheitä, puhelin korjailla näitä sanoja miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä