Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö hyviin tapoihin kuulu, että juhlissa käydään ensin tervehtimässä

Vierailija
17.04.2006 |

isäntäpari ja lähtiessä hyvästelemässä ne, eikä hiivitä vain takapihasta hissuksiin pois??!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet juhlat ja eräs naishenkilö ei tullut tervehtimään mua mennessä eikä tullessa. Ja hyvin tunnetaan toisemme. No, olen huomannut aiemminkin ettei tuo samainen tyyppi hallitse kovin noita sosiaalisia taitoja ap

Vierailija
2/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pienet juhlat ja eräs naishenkilö ei tullut tervehtimään mua mennessä eikä tullessa. Ja hyvin tunnetaan toisemme. No, olen huomannut aiemminkin ettei tuo samainen tyyppi hallitse kovin noita sosiaalisia taitoja ap

Oikein hyvät käytöstavat tunnistaa siitä, että ihminen EI KOSKAAN naura toisen etikettivirheille tai vedä niistä herneitä. Jos nainen ei tiedä, että näin olisi hyvä tehdä niin hän ei tahallisesti loukkaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole tapoja ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteiden pelkoa, paniikkihäiriö. Ehkä hänelle on jo suuri ponnistus tulla paikalle, ja kaikenlainen " huomio" laukaisee kohtauksen pahempana...? Yleensä myös kun paniikki häiriöstä kärsivän kohtaus " laukeaa päälle" hän " pakenee" paikalta nopeasti. Koska paha ahdistus päällä, ei ihminen kykene " kohteliaisiin käytöstapohin" , vaan hipsii huomaamattomasti takaovesta pois, sydän pamppaillen, hikoilevana ja äärimmäisessä sressi tilassa:( Googleta paniikkihäiriö/sosiaalisten tilanteiden pelko, saat lisää tietoa...!