Pelottaa, että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani
Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 12 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Kemiat kohtaavat myös hyvin ja juttua riittää.
Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.
Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.
Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.
Kommentit (17)
Ai oliko koko aloitus ikiksen laatima? xD
Pysy neitsyenä, älä anna kenenkään sian pilata elämääsi!
Odota ensi kerralla vähän pidempään, vasta pari päivää sitten laitoit tämän ihan saman aloituksen tänne.
Olet suoranainen aarre :-) Jokaisen miehen unelma, väittävät he femakoiden pelossaan mitä tahansa.
Kerro miehelle, äläkä pelkää negatiivista kommenttia. Jos hän on idiootti, eikä tajua mitä itselleen on saanut ja mainitsee jotain "urpoa", etsi jäljelle jääneistä 98:sta prosentista järkevämpi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olet suoranainen aarre :-) Jokaisen miehen unelma, väittävät he femakoiden pelossaan mitä tahansa.
Kerro miehelle, äläkä pelkää negatiivista kommenttia. Jos hän on idiootti, eikä tajua mitä itselleen on saanut ja mainitsee jotain "urpoa", etsi jäljelle jääneistä 98:sta prosentista järkevämpi tapaus.
Just, vai aarre.. Pikemminkin riippakivi tuolle miehelle. Kyllä kokenut kypsä nainen on paras ja eiköhän ap:n mieskin sen pian tajua.
Katsoin ensin että otsikossasi luki "Pelottaa, että mies jättää jos kerron kuolemattomuudestani"
Tuskinpa se miestä haittaa, rohkeasti vaan otat asian puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai oliko koko aloitus ikiksen laatima? xD
Oli toki. Ikis tekee näitä joka päivä 10-500.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Just tällaisia vastauksia ap kalasteleekin.
Itse ainakin häpeäisin jos olisin neitsyt.
Luultavasti olet miehen silmissä huvittava pikkutyttö, et millään tavalla seksuaalisesti haluttava. Älä ainakaan neitsyydestä kerro. Kokemattomuus saa miehet vain vaivaantuneiksi ja seksihalut katoamaan taivaan tuuliin.
Et merkitse miehelle mitään, mitätön parikymppinen bimbo.
Ei ole mitään niin kamalaa kuin liian kokematon nainen. Kuka aikuinen mies jaksaa alkaa opettamaan jotain teiniä?
Valehtele että olet hirveän kokenut. Teet mieystäväsi iloiseksi.
Onpa kamalia vastauksia. Kävi ihan huvittamaan, miten keski-ikäiset eukot kuvittelevat olevansa reteitä, kun sanovat suorat sanat. Vaikka oikeasti vain paljastavat katkeruutensa.
Ja itsekin olen keski-ikäinen eukko. Siksi en osaakaan sanoa mitä vanhempi mies ajattelee nuoresta neitsyestä. Mutta omasta puolestani voin sanoa, että nuori kokematon mies saa minut superkiihkoon jo kolmatta vuotta. Meillä ei ole seksiä, mutta muuta läheisyyttä kyllä. Eikä minua haittaa olla miehen opettaja.
Ei kolmekymppiset aikuiset miehet kiinnostu parikymppisistä tyttösistä eikä varsinkaan ihastu tai rakastu. Sori. Et kiinnosta miestä ihmisenä, vaan olet hetken huvi ja seksilelu.