Mitkä fiilikset sinulle herää kun katsot tällaista karkkikuvaa?
http://cafefcdn.com/thumb_w/650/Images/Uploaded/Share/a2a1f5bd9a2fc5286…
Juuri nyt. Näyttävätkö hyviltä ja tekee mieli kahmia noita suuhun? Vai jotain muuta?
Kommentit (24)
Itseasiassa ei. Mikä on mainio juttu, koska olen aiemmin ollut ihan liikaa karkkien perään...
Eka ajatus oli, että nätin värisiä, mutta ei tee mieli.
Oon kyllä kauhea karkkisyöppö, mutta en välitä hedelmäkarkeista. Nuo eivät siis herätteneet minkäänlaista karkkihimoa.
Jos siinä olisi väkeviä salmiakkeja niin olisin jo ovella menossa.
Mitähän aineita on tarvittu tuon värikylläisyyden luomiseksi? Ei tee mieli, en pidä erityisesti hedelmäkarkeista, ovat tylsiä.
Tuli vesi kielelle, mutta lähinnä siksi, että spottasin nuo karkit jotka muistuttavat hedelmälohkoja. Hedelmäkarkeista en tykkää.
Aamulla alko menkat ja varmaan siitä johtuen ensin teki mieli nuolla näyttöä ja sen jälkeen heittää se kiroten seinään kun ei viitti karkkia mässäillä😂😡 Perkele!
Nätisti aseteltu, ilo silmälle. Eipä nyt muuta.
Lisäksi irtokarkeista tulee aina mieleen se kuinka niitä klähmitään sotkusormilla.
Vesi herahti kielelle vaikka samaan aikaan näkee selvästi, että ihan karmea väriainepommi on tarjolla.
Tykkään kyllä makeasta ihan liikaakin, mutta ei oikein houkuttele karkit, jotka muistuttaa jotain pieniä muovileluja (värikkyys). Ensivaikutelma on, että vähän kuin katsoisi pallomerta. Tarkemmin kun katsoo, niin kyllä muutamaa voisi maistaakin. Mutta pidän enemmän suklaasta, salmiakista, lakritsista ja toffeesta, eikä tuossa näytä olevan yhtään sellaista.
Yh. En ole oikein karkkien perään, keksit sen sijaan maistuu :D
Yök. Melkeen pystyy haistamaan sen ällömakean hajun mikä on aina sellaisten irtokarkkihyllyjen kohdalla.
Alkuraskaudesta oli kyllä omituinen himo karkkiin mutta en oikeen tiedä miltä mikäkin karkii maistuu niin jäi ostamatta kun en tiennyt mitä karkkia se himo koskee.
Suklaa sitten olisi täysin eri asia.
Näyttävät kamalan värikkäiltä, eli varmaan pursuavat väriaineita ym. En ole koskaan ollut sokeristen karkkien perään, eli ei houkuta kyllä syömään toi kuva. Muhun toimii paremmin kuvat ihanista kakunpaloista, vohveleista marjoilla ym.
Tuli mieleen, että haluaisin päästä noiden karkkien luokse ja valikoda siitä johonkin pussiin niitä, mitkä ovat hyviä. En siis noita kaikkia haluaisi syödä, mutta joitakin haluaisin.
Mieleen tulee ensimmäiseksi: atsovärejä, atsovärejä, atsovärejä!!! Oli se sitten totta tai ei. Enkä ikinä ostaisi tai söisi noista mitään.
Mun mielestä näyttää ällöttäviltä. Siltä, että kyllästetty täyteen väriaineita ja lisäaineita, jotenkin turhan räikeitä.
Nam, mieleen tuli heti viikonlopun leffailta. Olen valkkaaja, kaikki karkit ei uppoa.
omnomnomnomnom