Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko kotona järjestettäville myyntikutsuille viedä tuliaisia emännälle?

Vierailija
08.02.2018 |

Minua ei ole koskaan kutsuttu minnekään kutsuille eikä minulla juuri ole ystäviäkään. Vuoden alussa rohkaistuin menemään kuntani perhekerhoon vauvani kanssa ja olen nyt saanut kavereita muista äideistä.

Sain myös kutsun erään äidin kotiin lastenvaatekutsuille. Kun en ole tottunut mitään kutsuja saamaan, niin kertokaa te, olisiko kohteliasta viedä jotain tuliaisia? Vaikka kyseessä onkin ns. myyntitapahtuma? Emäntä on kuitenkin keittämässä kahvit ja leipomassa suolaista ja makeaa tarjottavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ennemminkin emäntä voisi lahjoa, että joku suostuu tulemaan kutsuille. Tarkoitushan on vain saada jotain ilmaiseksi kun vieraat ostelee.

Vierailija
2/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mitään viedä, mutta jos tuntuu mukavammalta, niin ei viemiset kiellettyäkään ole. Mutta ei siis kukaan mitään odota.

Kiva, että olet saamassa uusia tuttuja lähipiiriisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä ovat myyntikutsut, tuliaisten vieminen ei ole välttämätöntä. Toki voit kohteliaisuudesta jotain viedä, vaikka kahvipaketin, mutta ei kukaan sitä sinulta odota.  Sinut on kutsuttu sinne ostajan ominaisuudessa. Onhan sinulla luottokortit valmiina?

Vierailija
4/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää ja lisäksi on pakko ostaa vähintään 30 eurolla tavaraa.

Vierailija
5/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että rohkaistui tutustumaan uusiin ihmisiin!

Ei emäntä varmastikaan tulisisia odota, mutta jos tuntuu epävarmalta mennä tyhjin käsin, niin tulppanikimppu on helppo napata kaupasta mukaan.

Emäntä yleensä saa lahjoja tai alennusta vieraiden lukumäärän ja ostosmäärän mukaan. Mitään ostopakkoa vieraalla ei ole, mutta onhan siinä kieltämättä vähän sellaista sosiaalista painetta. Mene ihmeessä kuitenkin tutustumaan uusiin ihmisiin! Hyvin se menee ja hauskaakin on!

Vierailija
6/6 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä ei juo kahvia, mutta olin ajatellut vieväni suklaata ja kimpun valkoisia tulppaaneja.

Ja eiköhän jotain tule kutsuilta myös ostettua, sillä uusille, isommille vaatteille on jo tarvetta. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi