Minulle kasvaa valkoinen parta, olenko joulupukki vai jumala?
Kommentit (13)
Sä oot mun karvainen yksisarvinen, jolla mä ratsastan kuuhun t: homomies
Olet ihan tavallinen gubbe. Se on vain nyt viimeinen väri parrassa. Hyvää matkaa vaan, siellä se parta Perkeleen parilalla kärtsähtää nokimustaksi!
Vierailija kirjoitti:
Sorry homppeli, mutta olen nainen.
Mullakin kasvaa valkoinen parta - toivoisin olevani jumala tai edes joulupukki, mutta olen vain vanha setä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin kasvaa valkoinen parta - toivoisin olevani jumala tai edes joulupukki, mutta olen vain vanha setä ;)
Voi ei yyyäääääHHHHHHH!!!! NyyyhHH!!!
Musta tulee PERVO :,(
Jos olet nainen, voi kysessä olla mieshormonien liiallinen eritys ja harmaa vöri johtuu aikaisesta harmaantumisesta. Miehellä parrankasvu on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, voi kysessä olla mieshormonien liiallinen eritys ja harmaa vöri johtuu aikaisesta harmaantumisesta. Miehellä parrankasvu on normaalia.
VALKOINEN
Naapuriini asutettiin maahanmuuttajamies, hän kertoi olevansa 40 vuotias. Valkoinen parta ja valkoiset hiukset. Näytti n. 65-75 vuotiaalta. Nämä tulijat valehtelevat ikänsä. Luulevat meidän uskovan. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Naapuriini asutettiin maahanmuuttajamies, hän kertoi olevansa 40 vuotias. Valkoinen parta ja valkoiset hiukset. Näytti n. 65-75 vuotiaalta. Nämä tulijat valehtelevat ikänsä. Luulevat meidän uskovan. 😂😂
Siis minusta tulee maahanmuuttajapervo O.o
Vierailija kirjoitti:
Sarumaaaaan!
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry homppeli, mutta olen nainen.
Sulla on outo määritelmä "parralle". Ei sulla kuitenkaan niin paljon karvoja kasva t: homomies
Riippuu haluatko olla mielummin satuhahmo vai aikamme tärkein merkkihenkilö, eli Joulupukki.