Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kohtelevat miehiä törkeästi

Vierailija
05.02.2018 |

En puhu niistä hienoista naisista, jotka osaavat kunnioittaa itseään ja muita. Mutta niiden naisten, jotka käyttävät miehiä hyväkseen, lukumäärä on suuri.

Olen tavannut monta naksta jotka pyörittävät miehiä ympärillään ja käyttävät heitä taloudellisesti hyväkseen. Heille ostellaan vaatteita, matkoja, drinkkejä ym. Nuorena harrastin yhden illan juttuja, ja kohtasin monta naista, jotka odottivat että minä tyydytän heidät, jonka jälkeen käskivät lähteä kotiin.

Baareissa naiset lyöttäytyvät seuraa, odottavat että heille tarjotaan juotavaa, parin juoman jälkeen he haihtuvat. Jokaisella työpaikalla on olllut naisia, jotka pompottelevat muita. Johtajina naiset ovat yhtä epäpäteviä kuin ne lukuisat vallanhimoiset miehet, joista aina valitetaan.

Mistä tulee se harhakuva, että naiset olisivat kyvykkäämpiä ottamaan muut huomioon? Miehet eivät kiinnitä paljoa huomiota naisiin, jotka eivät ole viehättäviä heidän silmissään. Naiset taas eivät edes pidä miehiä ihmisinä, jolleivat nämä ole menestyneitä työelämässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvä että miehet ei tee vastaavanlaista

Vierailija
2/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö vaihtaa puheenaihetta? Jos teen aloituksen siitä, että Maa kiertää Aurinkoa, miksi kenellekään tulisi mieleen alkaa selittämään, että Coca-Colassa on paljon sokeria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, empatiakyky mahdollistaa myös manipuloinnin. 

Vierailija
4/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset todennäköisesti harrastavat arjen pientä manipulointia enemmän kuin miehet. Miehet ja naiset ovat yhtä aggressiivisia. Miehet purkavat aggressiotaan tappelemalla ja suoralla solvaamisella. Naiset manipuloivat ja kylvävät riitaa selän takana.

Vierailija
5/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kauniit ja itsevarmat nuoret naiset tekevät niin koska ovat huomanneet, että voivat ja miehet mielellään antavat heidän toimia näin vain saadaakseen olla heidän seurassa hetken. Tavallaan miehet ruokkivat tuota käytöstä. Vaatimattomammat naiset eivät ikinä käyttäydy noin, eikä miehiä kiinnosta heidän seura ylipäätään niin paljon, että antaisivat kohdella itseään noin, joten ei edes tulisi mieleen. Kun itse olin nuori kuulin eräältä kauniilta nuoremmalta naiselta jotain tällaista, että miehet mielellään tulevat tarjoamaan illan juomat baarissa piikkiinsä(ehkä joku mahdollinen taka-ajatus mielessä, jota ei ole pakko tietenkään toteuttaa) ja olin aika järkyttynyt ja ihmeissäni. Enhän ole ikinä saanut miehiltä mitään ilmaiseksi missään baarissa, jollei lasketa sitä että joku on tarjonnut koko porukalle tyyliin yhdet tai ehkä joltain harvalta kahvin, mutta en ikinä ole olettanut automaattisesti mitään. Ja olen tarjonnut itsekin muille joskus. Jotkut miehet jopa mielenosoituksellisesti haluavat osoittaa, että hehän eivät naisia kumartele ja kohtelevat tosi pahasti.  Kiilaavat ja tönivät mennessään. Sori vaan kun en ole niin kaunis tai itsevarma.

Vierailija
6/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset todennäköisesti harrastavat arjen pientä manipulointia enemmän kuin miehet. Miehet ja naiset ovat yhtä aggressiivisia. Miehet purkavat aggressiotaan tappelemalla ja suoralla solvaamisella. Naiset manipuloivat ja kylvävät riitaa selän takana.

Ei, naiset purkaa aggressiotaan itkemällä, huutamalla ja keskustelemalla.

Vierailija
7/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niitä pimatsuja, joiden kotona sossut ja poliisi ramppasivat. Jos et tykkää, etsi parempaa seuraa.

Vierailija
8/8 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö vaihtaa puheenaihetta? Jos teen aloituksen siitä, että Maa kiertää Aurinkoa, miksi kenellekään tulisi mieleen alkaa selittämään, että Coca-Colassa on paljon sokeria?

Coca-Colassa ON paljon sokeria. Join aiemmin Pepsi Maxia, mutta kumpikaan ei enää maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi