Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elättekö kerrostalossa häiritsemättä naapureita, jotta saisitte heiltä tarvittaessa apua?

Vierailija
05.02.2018 |

Eli jos tekisi mieli vaikkapa puhelimessa riidellessänne (vain esimerkki) korottaa ääntä, niin jätättekö korottamatta, jotta voitte saada naapureiltanne apua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? En riitele naapureitten kanssa...

Vierailija
2/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä juuri luin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut että häiritsisitte naapureita riitelemällä heidän kanssaan, tietenkään, vaan siis mietittekö ettei elintapanne häiritse naapureita, jotta voitte tarvittaessa turvautua heidän apuunsa?

Vierailija
4/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häiritse naapureita, koska olen kohtelias.

En tarvitse heiltä apua.

Vierailija
5/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun naapurit kuulee välillä vähän liikakin.

Unohdan välillä kuinka hyvin kuuluu, kun huudan vihaisena lapsille jotka uhmailevat tai riitelen vaikkapa rahasta miehen kanssa.

Vierailija
6/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos tekisi mieli vaikkapa puhelimessa riidellessänne (vain esimerkki) korottaa ääntä, niin jätättekö korottamatta, jotta voitte saada naapureiltanne apua?

Täh?

Sulla on todella omituinen ajatusmaailma.Kuvailitko tuossa omaa käytöstäsi?  Kyllä omassa kodissaan saa olla  ja vaikka korottaa ääntä. Naapuriapu kuuluu jonnekin 70-luvulle jolloin aina mietittiin mitä  naapurit ajattelevat. Ei tuollainen ole nykyaikaa.

Vierailija
7/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut että häiritsisitte naapureita riitelemällä heidän kanssaan, tietenkään, vaan siis mietittekö ettei elintapanne häiritse naapureita, jotta voitte tarvittaessa turvautua heidän apuunsa?

No todellakaan, mua ei kiinnosta naapurit tippaakaan enkä  halua tutustua heihin. Kerrotko  miksi moista edes pitäis miettiä?

Vierailija
8/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En koputtaisi naapurin oveen vaikka olisi hengen hätä.

Vierailija
9/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, elän kerrostalossa häiritsemättä naapureita, koska järjestyssäännöt ohjeistavat niin. En itsekään halua kuulla muiden metelöintiä. Elämisen äänet ja juhliminenkin silloin tällöin on ok.

Vierailija
10/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä naapureista h......n kaukana. Joskus erehdyin tutustumaan naapuriin niin oma elämä oli mennyttä! Jatkuvasti jotain vailla tai olisi pitänyt koko ajan pomppia siellä. Röökille meni, ni puhelin soi et tuu röökille! Voi halvattu.

Vierailija
11/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
12/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua tarkoitat? Jos kyseessä on esim. sairauskohtaus, niin kyllähän sitä silloin voi naapuriltakin apua pyytää.  Meinaatko, että jos metelöi, kukaan ei auta?

Vierailija
13/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylivarovainen, elämisen äänet saa kuulua. Ja elämiseen tietääkseni kuuluu myös vaikkapa joskus korottaa ääntään.

En tosin myöskään kuuntele korvat höröllä mitä naapureista kuuluu, eläköön omaa elämäänsä, minä elän omaani.

Silti kehtaisin pyytää naapurilta apua.

Mua oikeastaan ottaa tosi paljon päähän suomalainen hissuttelukulttuuri kerrostaloissa. Niin kauan kun hiljaisuusaikana ollaan iisisti ja ei tahallisesti aiheuteta häiriötä niin en keksi millaiset äänet itseäni häiritsisi

Vierailija
14/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häiritse naapureita, koska olen kohtelias.

En tarvitse heiltä apua.

No, näin minäkin ajattelen, tosin huudan kämpässäni puhelimeen jos haluan eikä mua kiinnosta tasan yhtään, mitä naapurit siitä tässä kerrostalossa, jossa asun, ajattelevat. Tiedän asuvani tässä jokatapauksessa väliaikaisesti.

Ajatus oli äitini päästä, hän sanoi, ettei kannata huutaa puhelimeen, jos tarvitsee vaikka naapureilta apua. Sanoin, etten tarvitse naapureitani mihinkään, ja jos joku naapuri ei tajua, että ihminen joskus suuttuu ja voi silloin huutaa, niin aivan sama.

ap

Vierailija
15/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän äitini "älykäs" ajatus oikein kumpuaa? Hän siis koitti opettaa mua tuossa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi