Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi riisin valmistusaika vaihtelee minulla niin paljon?

Vierailija
05.02.2018 |

Äsken se tuli valmiiksi alle 10min. Välillä 15min... tismalleen samoilla lämpötiloilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden määrä vaikuttaa?

Vierailija
2/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattiloissa on eroja ja määräkin tiettävästi vaikuttaa asiaan. Eri merkkisten tuotteiden välilläkin on eroja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla riisillä... sama riisipaketti kyseessä. Sama kattila... sama kansi ja sama vesi?

Vierailija
4/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sama määrä myös!

Vierailija
5/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Fisslerin kattilat ja laadukasta riisiä, niin tuollaiset WT-ongelmat kaikkoaa kuin tukka tuulettimeen.

Vierailija
6/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pirun tarkkaa hommaa sit. Olen jotenkin erittäin tarkka riisin valmistuksessa. Ei se ihan niin mennyt miten luulin. T:ap

Vierailija
7/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on pirun tarkkaa hommaa sit. Olen jotenkin erittäin tarkka riisin valmistuksessa. Ei se ihan niin mennyt miten luulin. T:ap

Minä ostan aina samaa riisiä, mutta olen huomannut, että valmistusajat vaihtelee eri paketeissa. 

Vierailija
8/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan aina samaa riisiä, mutta olen huomannut, että valmistusajat vaihtelee eri paketeissa. 

Tuskin mitään laadukasta kuitenkaan...?

Vierailija
9/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ilmaston muutoksesta, kuun asennosta ja metoosta

Vierailija
10/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keitän riisiä miedolla lämmöllä 782

jotain about 5 min teräskattilassa ja sammutan lieden, saa siinä hitaasti kypsyä samalla kun kanat ovat uunissa kypsymässä. 

Vierailija
11/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain about 5 min teräskattilassa ja sammutan lieden, saa siinä hitaasti kypsyä samalla kun kanat ovat uunissa kypsymässä. 

Jaa että 782 tuli no älkää välittäkö siitä.

Vierailija
12/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mitään laadukasta kuitenkaan...?

Uncle Ben's. Laadusta en tiedä.

Vierailija
13/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Siinä on myös muitakin tarkkoja tekijöitä.... laittaako kannen kuin vesi lämpiää vai pitääkö kantta kylmiltään ja miten saa kontroloitua veden lämpenemisen sopivan lämpöiseksi niin että vesi ei vaahtoa. Loppuen lopuksi kaikki on turhaa... kuha tekee riisin ja syö sen. En kumminkaan mitään mössöä valmista vaikka sekin on ihan hyvää joskus.

Vierailija
14/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne olleetkaan Celsiuksia? Minä kun jo hätäännyin, kun levyn saa vain kutoselle ja uunionkin vain 250:een...

Vierailija
15/15 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne olleetkaan Celsiuksia? Minä kun jo hätäännyin, kun levyn saa vain kutoselle ja uunionkin vain 250:een...

Vahrenhaitteja ne on. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi