Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola yökylässä : epäkunnioittava juontaja ja vieras

Vierailija
05.02.2018 |

Maria on todella epäempaattinen juontaja. Ei yhtään tilannetajua tai kunnioitusta vaikka hän on vieras.

Esim jaksossa missä on Dannyn ja Erikan luona , Maria puhuu edesmenneestä Armista tai hänen esiintymisasuistaan todella rumaan sävyyn siellä varastossa . ''onko täällä Armin hiki vielä. Tissihikeä?''

Huomasitteko miten Danny vaivaantu loppupeleissä siellä varastossa missä säilytti kaikkea uranvarrella
kerääntynyttä tavaraa , myös Armista ja vetäyty Mariasta. Maria sitten ihmetteli, mikäs sulle tuli??

Maria myös kehtaa pariskunnan edessä tivata miksi on Erikan kanssa. Onko Erika Armin korvike!? (ja jankkasi tätä)

Kehtasi myös sanoa Erikalle että 'minä menen Dannyn viereen istumaan' ja muutenkin huomasi kuinka
meni sopimattomien rajoilla koko jaksossa Dannyn kanssa. Saman viltin alla penkillä ja sängyllä makasi Dannyn kainalossa..

Epäkunnioittavaa paria kohtaan.

Maria myös oli törkeä Miklun ja Mettin jaksossa. Kyseli ihan tosissaan Metin palkkaa blogista. Metti selvästi kiusaantui tilanteesta. Myös vihjaili muista naisista, ja onnenonkijoista (selvästi suunnattu Metille)

Cheekin kanssa vihjailee että Cheek piilottelee jotain kun ei mene huhujen mukaan suihkuun salilla. Ja myöhemmin tivaa onko homo.

Jannan ja Tonin kanssa kun Janna kertoo miten Toni värittelee tarinoita ja kertoi hauskaa tarinaa missä Toni ei ollut kertonut että oli käynyt jossain ravintolassa aikaisemmin, mutta kun meni yhdessä niin myyjä olikin iloisesti vilkutellut Tonille että hei taas , niin Maria kyselee syyllistävästi , Miksi valehtelee? Mihin Toni sanoo kipakasti Marialle että , ''hei sä vähän oot syyllistävä tässä'' ja Maria vaan vastaa ''eikun mä en tarkoita vaan olen vain utelias miksi valehtelit'' Eli ei osaa ottaa tuota tarinaa hauskana kevennyksenä.

Maria on myös todella huono myös keskustelemaan mikä on outoa juontajalta. Aina vastaa ''niin, kiva, mielenkiintoista'' eikä oikein sujuvasti vie keskustelua eteenpäin. Kaikki kysymyksetkin tulee töksähdellen.
J
a jos joku kertoo vähän syvällisempää tarinaa niin Maria vaan kyylää eikä anna yhtään empatiantunnetta eikä lohdutusta vaikka toinen kertoi ison asian vaan saattaa edelleen jatkaa keskustelua töksäytellen kyssäreitä.

En ole katsonut kuin muutamia jaksoja ja välittyi näin ruma kuva koko ihmisestä. Katson lähinnä vieraiden takia , eikun siis isännöitsien. (unohtui jo kuka se vieras on..)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että jos Maria vain myöntelisi kaikkeen ja pitäytyisi pelkästään positiivisissa asioissa, ohjelma ei kiinnostaisi niin suurta yleisöä.

Vierailija
2/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että jos Maria vain myöntelisi kaikkeen ja pitäytyisi pelkästään positiivisissa asioissa, ohjelma ei kiinnostaisi niin suurta yleisöä.

Ei tarvitse kaikessa myötäillä mutta peruskäytöstavat tulee juontajalla olla, ja muistaa kuka on vieras.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on sitten hänen roolinsa kysyä niistä asioista mitkä suomalaisia kiinnostaa. Niihin kun ei ole saatu aiemmin vastausta. Ehkä juuri siksi, kun niitä on epäkohteliasta kysyä.

Vierailija
4/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että nimenomaan Maria ei ole tästä sarjasta saanut tehtyä yhtään mielenkiintoisempaa. Hänhän ei osaa edes keskustella. Joku toinen juontaja voisi saada jotain rakentavaa keskustelua aikaan ja tehdä jaksoista paljon mielenkiintoisempia ilman sitä että ollaan vaan ilkeitä. Ketään ei kiinnosta Marian ilkeys ja asiaan kuulumattomat töksäyttelyt tai hänen pitkänaamansa 24/7.

ap

Vierailija
5/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan työ vaatii röyhkeyttä jotta pysyy kiinnostavana.

Vierailija
6/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut tismalleen saman. Maria tippui juonto-ohjelmassaankin ihan täysin kun Pete Parkkonen oli vieraana. Pet heitti hauskaa tilannehuumoria, niin Maria Veitola oli kuutamolla ja sai vieraansa nolostumaan ihan hyvistä heitoistaan.

Sen sijaan yllätyin miten Veitola suhtautui Teuvo Hakkaraiseen. Hän kyseli Tepaltaiksi Tepa oikaise julkisuudessa olevia vääriä väitteitä vaikka on todellisuudessa lämmin ja mukava ihminen. Tuosta sai sen päätelmän että Veitola joutui luopumaan ennakkoluuloistaan ja teki sen jopa mielellään.

Vierailija
7/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että nimenomaan Maria ei ole tästä sarjasta saanut tehtyä yhtään mielenkiintoisempaa. Hänhän ei osaa edes keskustella. Joku toinen juontaja voisi saada jotain rakentavaa keskustelua aikaan ja tehdä jaksoista paljon mielenkiintoisempia ilman sitä että ollaan vaan ilkeitä. Ketään ei kiinnosta Marian ilkeys ja asiaan kuulumattomat töksäyttelyt tai hänen pitkänaamansa 24/7.

ap

Kelatkaa vaikka Ville Haapasalo yökylässä. Sitä mä katsoisin mielelläni!

Vierailija
8/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai jaa, musta hän osaa tuoda mielenkiintoisia asioita esille. En ole nähnyt tämän tuotantokauden jaksoista kuin vasta yhden, mutta edellisen tuotantokauden katsoin melkein kokonaan.

Vierailija
9/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen muuten sitä, miksi katsot ohjelmia, jos ketään ei mielestäsi kiinnosta! Mä en ainakaan katso ohjelmia, jotka eivät mua kiinnosta.

Vierailija
10/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen muuten sitä, miksi katsot ohjelmia, jos ketään ei mielestäsi kiinnosta! Mä en ainakaan katso ohjelmia, jotka eivät mua kiinnosta.

Katson niiden takia jotka ottavat Marian vieraaksi. En Marian takia. Eiköhän 99% katso koska on mielenkiintoista nähdä julkisuuden henkilöiden elämää kulissien takaa?

ap

Vierailija
11/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson niiden takia jotka ottavat Marian vieraaksi. En Marian takia. Eiköhän 99% katso koska on mielenkiintoista nähdä julkisuuden henkilöiden elämää kulissien takaa?

ap

Koska joku on tehnyt heidän luokseen menosta ohjelman, niin siksihän sitä katsotaan.

Ohjelma on kuitenkin vaatinut sen, että joku on sitä lähtenyt tekemään.

Vierailija
12/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin juu, pitäähän sitä mainita kuolleen Armin tissihiki niin että jopa Danny ahdistuu ja vetäytyy tilanteesta pois. Röyhkeää todellakin.

Vierailija
13/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, mutta ohjelman nimi on Yökylässä Maria Veitola, joten tiedät Maria Veitolan olevan ohjelmassa mukana. Mitään ohjelmaa ei ole pakko katsoa. 

Vierailija
14/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katsoin pätkän jotain jaksoa. Ihan kamala. Provosoi varmaan otsikoiden toivossa. Muutenkin juontajana koittaa jatkuvasti tuoda itseään esille vaikka pitäisi pysyä vieraassa. Vaihdan kanavaa kun sen naama tulee telkkariin.

Vierailija
15/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola on floppi! Epäaito ja tunteeton ihminen, mitä ilmeisemmin. Tuo jokaisessa ohjelmassa esiin itseään ja ns. tyyliään. Esim. Tähdet, tähdet ohjelmassa puhui aina omista kokemuksistaan ko. musiikkityyliin, missä oli musiikkia kuunnellut ja muuta asiaan kuulumatonta. Aina se minä, minulle, minä, minä tuli esiin.

Saan Veitolasta huonoja fiboja, jopa tv:n välityksellä.

Vierailija
16/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, mutta ohjelman nimi on Yökylässä Maria Veitola, joten tiedät Maria Veitolan olevan ohjelmassa mukana. Mitään ohjelmaa ei ole pakko katsoa. 

On kuitenkin ihan aiheellista antaa kriittistä palautetta tapauksessa missä Veitola ylittää sopivuuden rajat ja käyttäytyy törkeästi. Ymmärrät varmasti sen. Toivottavasti Maria kuulee ''huhut'' kuinka surkea juontaja ja vieras on, jotta voisi sitten parantaa ohjelmansa sisältöä omalta osaltaan.

Lisään vielä että en kritisoisi häntä , jos ei käyttäytyisi näin sopimattomasti vaan olisi asiallinen ja tietyissä tilanteissa kriittinen ja keskustelisi aiheista rakentavaan ja mielenkiintoiseen sävyyn.

Mutta siinä vaiheessa kun tilannetaju on niin hukassa että kommentoidaan tissihikeä ja lähennellään isäntää niin ei voi kun kritisoida.

ap

Vierailija
17/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka vielä päästävät tämän "toimittajan" kotiinsa eivät vain ole nähneet ohjelmaa. Muuten ei kukaan sitä sisään päätäsi. Keskutelu voi käydä muutenkin kuin olemalla röyhkeä ja silloin se yleensä on mielenkiintoisempaa ja kestää pidempään.

Vierailija
18/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän yrittää saada aikaan hyvää draamaa ("good television") piikittelevällä tyylillään? Voihan se olla tietoistakin, että katsojien sympatiat menevät itse kuvattavan julkkiksen/tähden puolelle.

T. Alaa joskus opiskellut

Vierailija
19/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo isäntäväet tuntuvat pitävän Mariasta kovasti, katsojat ei. Ja onhan monet isännistä Mariaa kehuneet ohjelmassakin. Erika myös jälkeenpäin.

Vierailija
20/59 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tuollainen jo ainakin kymmenen vuotta. Muistan hänen silloisen shownsa sattumoisin. Ei ole mikään tätä yökyläformaattia varten otettu attitude.