Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minuun ei ole kukaan ikinä rakastunut paitsi mieheni. Onko muita? <ov>

Vierailija
17.04.2006 |

Minä olen outo ja vaikea enkä kovin kaunis. Siksi ei ole ihme, että mieheni on ainoa, joka minut huoli. Otin siis ekan=vikan, joka minua katsoi sillai ja halusi taakakseen. Onnekseni hän on todella hyvä mies ja isä, kerta kaikkiaan kunnollinen kaveri.

Silti välillä kadettaa, kun muihin ihmisiin rakastuu monet ja heillä on valinnanvaraa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa jotain kuvankauniita malleja. Ei niidenkään rakkauselämä useinkaan ole kovin tasapainoista.

Vierailija
2/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mies jonka kanssa olen elänyt ja lapsiakin tehtiin. Myöhemmin sain tietää, että syy olla kanssani oli muu kuin rakkaus. Ei kuulemma ikinä ole minusta pitänyt. Olin vain hyvä hyväksi käytettävä.

En ole muiden kanssa edes seurustellut.

Ravintoloissakin saisin aina vain yhden yön seuraa ja se ei kiinnosta.

Aina kun luulen, että joku on ihastunut minuun ja pitää seurastani, niin huomaan, että seksiähän ne vaan halusikin.

En yleensä edes ajattele asiaa vaan nautin elämästä yksinäni lasteni kanssa.

Vierailija
4/4 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saanut ikinä edes niitä yhden yön juttuja, aina menin kotiin yksin. Miehen löysin netistä yli kolmekymppisenä ja sekin päättyi hirveään eroon. Nyt olen eronnut monta vuotta sitten eikä yksikään mies ole vilkaisuutkaan minuun sinä aikana, tiedän eläväni yksin loppuikäni. Joskus mietin paljonkin sitä miksi minä aina jään yksin, enää en edes mieti.