Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on 1-vuotias poika ja olen aina sanonut jyrkan EI sille kun mies on ehdottanut etta otetaan poika meidan valiin joskus yoksi nukkumaan.

Vierailija
17.04.2006 |

No nyt sit poika tuli torstaina korkeaan kuumeeseen ja on nyt kolmena yönä nukkunut meidän välissä kun ei ole yksinkertaisesti suostunut nukkumaan omassa sängyssä, tai siis sylissäkin olisi nukkunut mutta kuka jaksaa koko yötä valvoa lapsi sylissä ja kun meidän väliin suostui nukkumaan niin mikä ettei. Toisaalta se oli tosi ihanaa kun se pikkuinen ihminen tuhisi siinä kainalossa ja aina minulta repi tyynyn oman päänsä alle tai sit niin ihanasti kaivautui minun kainaloon nukkumaan. Onhan toi nukkuminen ollut aika rauhatonta kun poika on ollut vieressä (milloin pojan varpaat oli mun suussa tai muuten vaan pylly pystyssä rupsutteli minuun naamaan ;)) ja mielummin tästä lähtien annan kyllä pojan nukkua ihan omassa sängyssä mut kipeäksi kun tulee niin äidin ja isin viereen voi silloin tulla. Eli enpäs sanokaan enään jyrkkää EItä sille jos poika haluaa viereen.

Eipäs tässä mun jutuss amitään ihmeellistä ollut mutta halusinpahan vaan kertoa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim: lapset siirttyy yöllä meidän sänkyyn, ja jossain vaiheessa pois

Vierailija
2/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harva se yö jompi kumpi on meidän välissä. Toinen on jo koululainen..ja musta se on vaan ihanaa..Mun unta se se haittaa, mutta mies joskus jupisee kun on ajdasta, mutta ei vastaankaan pane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse pienenä kovin arka lapsi ja usein öisin pelkäsin varjoja yms. ja näin pahoja unia. Muistan vieläkin, miten ihana oli se turvallisuuden tunne, kun sain mennä isän ja äidin sänkyyn nukkumaan. Halusin, että myös minun lapseni kokevat saman turvallisuuden, vaikka se tarkoittaakin, että joskus on ahdasta enkä itse aina nuku hyvin.

Hassuinta on, että joskus kun olemme mieheni kanssa vielä hereillä, esikoinen saattaa herätä painajaiseen ja hänelle riittää, että saa mennä meidän sänkyyn vaikka me emme olisikaan siellä.

Vierailija
4/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä nämä kolme yötä olen nukkunut aika huonosti kun joka kääntymiseen olen herännyt mut luultavasti olen kuitenkin paremmin nukkunut kun olisin alkanut nukuttamaan lasta väkisin omaan sänkyyn.

Ja on minulla ollut vielä sellainenkin ajatus että kun miehen kanssa on nykyään niin vähän kahdenkeskistä aikaa niin sit en ole siksikään lasta halunnut viereen kun se vähäinenkin aika mitä keretään olla lähekkäin niin menisi sitten siihen että lapsi nukkuisi meidän välissä.

Vierailija
5/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on se välillä ihanaakin miehen kanssa olla hereillä ja katsoa niitä nukkuvia siinä välissä... siin on fiilistä, että tietää valinneensa elämässään oikein :)

t. 180cm leveä sänky