Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et äänestä naisia?

Vierailija
03.02.2018 |

Naisia on yli 50% joten äänestämällä naisia saisitte helposti vallan ja naisia miellyttävän valtion. Vai oletteko tietoisesti äänestäneet nykytilannetta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ei pätevöitä mihinkään ammattiin.

Vierailija
2/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen johdossa on kuin laiva ilman kapteenia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään äänestä vehkeiden mukaan.

Vierailija
4/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntavaalissa äänestin naista, samoin eduskuntavaaleissa. Presidenttiehdokkaissa ei ollut sopivaa naisehdokasta, joten äänestin Haavistoa.

Vierailija
5/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en äänestä ollenkaan.

Vierailija
6/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koordinoipa naiset toimimaan yhtenä rintamana joka on lojaali juuri toisia naisia kohtaan. Tai tee sama miehille. Ei ihmiset toimi niin, urpo.

Vierailija
7/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä, että naisten pitäisi äänestää naisia. Jos saisin äänestää, äänestäisin arvojeni mukaan, olipa ehdokas sitten mies tai nainen.

Vierailija
8/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt kommunisti naisia

Vierailija
9/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt naisia enemmän kuin miehiä. Enkä ole varmaan yhtään perusheteromiestä äänestänyt ikinä. Olen äänestänyt Pekka Haavistoa ja yhtä transmiestä (hän ei ole ihan perushetero). En muista, kumpi oli ensimmäinen mies, jota äänestin. Näin on vaan käynyt. Ehken luota cisheteromiehiin. En tiedä.

Olen muutenkin sellainen, että ottaisin mieluummin naisen pomokseni. Arvostan empatiakykyä ja pehmeitä arvoja yhdistettynä älykkyyteen. Tätä löytyy naisista ehkä enemmän. Kokemukseni mukaan naiset on möys avoimempia ja joustavampia.

M30

Vierailija
10/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en äänestä sitä mikä on haarojen välissä, vaan sitä mitä löytyy pääkopasta. Identiteettipolitiikka on perseestä.

Vierailija
11/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestin Huhtasaarta, koska hän oli suosituin naisvaihtoehto.

Vierailija
12/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän mielestäni pätevintä ehdokasta, en sukupuolen mukaan.

Vierailija
13/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en äänestä sitä mikä on haarojen välissä, vaan sitä mitä löytyy pääkopasta. Identiteettipolitiikka on perseestä.

Väität ettet löydä naista jolla samanlainen arvomaailma kuin sinulla???

ap

Vierailija
14/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Vierailija
15/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität ettet löydä naista jolla samanlainen arvomaailma kuin sinulla???

ap

Onko tämä  sulle jotenkin ylivoimaisen vaikeata tajuta että naistenkin arvomaailmat voivat erota toisistaan aika radikaalistikin? Jos en ole vassari, en äänestä vassaria vaikka se vassariehdokas ois ainoa naisehdokas.

Jos ehdokas N  on sitä mieltä että rahaa  pitää jakaa vastikkeetta ryhmälle Y ja minä  olen eri mieltä tästä asiasta, en todellakaan äänestä ehdokasta N vaikka ehdokas N ois samaa sukupuolta kuin minä. Jos ehdokkaalta N puuttuu kokemusta asioista joiden hallitseminen on a ja o asemassa johon hän pyrkii, en äänestä ehdokasta N vaikka hän olisi samaa sukupuolta kuin itse, koska en halua että tointa X hoitaa ihminen jolla ei ole todellisia edellytyksiä menestyä siinä toimessa kokemuksen puutteen takia. Jos asemassa X toimii hlö joka on väärin perustein siihen valittu, se hlö tekee hirvittävää vahinkoa, oli kyseessä sitten yksityinen firma tai valtio.

Riittääkö ratakisko vai tarvitaanko  vielä lisää?

Vierailija
16/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen johdossa on kuin laiva ilman kapteenia...

Aika moni naisen johtama pörrsiyhtiö tekee parempaa tulosta kuin miehen johtama pörssiyhtiö. Jos Soneran johdossa olisi ollut nainen silloin kun ukot lähtivät ostamaan ilmaa Saksasta, ois koko reissu jäänyt tekemättä ja Sonera ois ostanu Telian eikä  toisinpäin.

Vierailija
17/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän kussakin vaalissa mieleistä ehdokasta oli sitten mies tai nainen. Parasta olisi jos tuntisi ehdokkaan henkilökohtaisesti, julkisuuteen annettu kuva ei välttämättä anna oikeaa kuvaa henkilöstä. On sitten valittava niillä tiedoilla mitä on. Ei naisen äänestäminen ole itseisarvo.

Vierailija
18/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän valitsemalla ensin puolueen arvojen/vaaliohjelman perusteella ja sitten ehdokkaan vaalikoneesta. Yleensä kärkeen on tullut joku mies. Ehkä miehiä on enemmän ehdokkaina?

Vierailija
19/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivissa puolueissa ei ollut naisia ehdolla.

Vierailija
20/23 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän melkein aina naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi