Kuinka monta päivää pystyisit asumaan samassa huoneessa 11 muun naisen kanssa?
Kommentit (20)
En yhtään. Pakotettuna menisi ehkä viikko kunnes huoneessa olisi joko yksi tai yksitoista kuollutta naista.
Viihdyn yksin. Yllättävän hauska myös aikuisen tyttären kanssa, emme riitele yhtään. Kahden tyttärenkin kanssa menee hyvin pari viikkoa.
Puoli vuotta ihan mukavasti. Toki sillä ehdolla, että minun ei sitten tarvitse synnyttää.
Niukasti pari päivää, jos mulla olisi vastamelukuulokkeet, unilääkkeet, läppäri, ilmanpuhdistin, nalle ja aurinkolasit.
Riippuu huoneen koosta. Jos jokaisella oma 120 cm sänky ja tarpeeksi tilaa sänkyjen välissä niin mahdollisesti pitkään jos on myös tilaa keittiönurkalle ynm. Jos pikkuruinen huone ja joutuu jakamaan sängyn sekä yleinen tilanpuute niin yksi yö. Olisin varmaan seuraavana iltana jo sen verran ärtynyt että menisi väkivallaksi.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta ihan mukavasti. Toki sillä ehdolla, että minun ei sitten tarvitse synnyttää.
Ei sinun tarvitse muutenkaan synnyttää ellet halua.
20 päivää kuukaudesta.
T: suurkeittiön ainoa mies
Niinkauan kuin on tarvis, olen sopeutuvainen, vaikka yksin viihdynkin. Kuinka kauan toiset kuuntelevat kuorsaustani on eri asia.
En päivääkään. Arvostan omaa rauhaa.
Tarpeeksi iso huone vaan niin mikä siinä olisi ongelmana?
Olen ollut 4kk. Itse huoneessa tosin ei juuri tehty muuta kuin nukuttu sillä tilaa oli kovin vähän ja vain kerrossängyt ja kaapit. Hyvin viihdyin ja oli kivoja ihmisiä. Silloin kun halusin omaa rauhaa, niin pakenin jonnekin yksinäisyyteen. Ei riidelty kertaakaan. Oli ihanaa aikaa.
Mutta tietyst riippuisi paljon ihmisistä. Jos olisi joku kuorsaaja, niin tuskaa on jo yksi yö samassa tilassa. Samoin jos on muuten ärsyttäviä persoonia. Mutta jos kaikki ovat sosiaalisia ja muut huomioon ottavia, niin yhteiselo on oikein mukavaa.
En tuntiakaan.
Enkä myöskään 11 miehen kanssa.
Jossain hostellihuoneessa oon ollut, mutta niissä lähinnä yövytään kukin omassa sängyssä. Ja itsenäisesti toimitaan.
Tiedoksi: naisetkin voi pierrä ja kuorsata kovaa.
Kerran olin alasängyssä ja matkustamiseen tottumaton kazakstanilaistyttö kiipesi yläpuolellani olevaan sänkyyn ja alas, ilman mitään housuja.
Ei yhtään pidellyt. Typerä tyttö. Jos yövytte yhteismajoituksessa, on hienotunteista käyttää vaatteita.
En yhtään. Ihan sama ovatko naisia, miehiä vai muunsukupuolisia. Tarvitsen omaa rauhaa, ja asua haluan maksimissaan yhden ihmisen kanssa itseni lisäksi