Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin neuvo, jonka olet saanut?

Vierailija
03.02.2018 |

Kun kerron stressistä, yleinen neuvo on "koita olla stressaamatta!" Vautsi, enpä ajatellutkaan tuota... Hyväähän neuvojat tarkoittavat mutta huono neuvo se on silti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisen neuvon sain minäkin, kun kerroin että eräs juttu ahdistaa. "No sinun pitää vain olla ahdistumatta siitä." Joo, toki. Helppoa kun sen osaa, eikö.

Vierailija
2/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osta Talvivaaraa. Raketoi kohta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se sika."

Vierailija
5/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin edellisenä keväänä hakenut opiskelemaan, ja jäänyt varasijalle. Kerroin isälleni että haen uudestaan samaan koulutukseen, johon isäni kannustavasti totesi että "miksi? Eihän se onnistunut viimeksikään?"

Kiitti kannustuksesta.

Vierailija
6/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen huono neuvo on "Sillä se lähtee, millä on tullutkin". Tämä sopii huonosti palovammoihin, allergiaan ja sukupuolitauteihin. Ja maksuhäiriömerkintöihin.

Vierailija
7/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi ruuasta: osta ja laita niin huonoa, ettet halua syödä. Olen pyöreä ja diabeetikko.

Toimisi varmaan kuin junan vessa.

Vierailija
8/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane.

Vierailija
9/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku kun vauva nukkuu. Joo hyvää tarkoitetaan mutta kuten eräs Suomessa pyörinyt kuva sanoi.. imuroiko kun vauva imuroi ja teenkö ruokaa kun vauva tekee jne..

Vierailija
10/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei käskenyt hankkimaan lapsia nuorena. Olisi ollut hirveää, jos olisi tehnyt niin.

Vierailija
11/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin edellisenä keväänä hakenut opiskelemaan, ja jäänyt varasijalle. Kerroin isälleni että haen uudestaan samaan koulutukseen, johon isäni kannustavasti totesi että "miksi? Eihän se onnistunut viimeksikään?"

Kiitti kannustuksesta.

Eihän tuo edes ole neuvo vaan totemus

Vierailija
12/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku kun vauva nukkuu. Joo hyvää tarkoitetaan mutta kuten eräs Suomessa pyörinyt kuva sanoi.. imuroiko kun vauva imuroi ja teenkö ruokaa kun vauva tekee jne..

Laske tasoa siisteyden ja ruuanlaiton suhteen, älä leiki supernaista - mun saama ohje ja mielestäni hyvä.

T. hän joka nukkui kun vauva nukkui

Vierailija
13/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ole normaali - ole edes sellainen kuin tuo naapurin "Petri" - tuollainen reipas ja normaali. Katsoisit edes Salattuja Elämiä, että näkisit esimerkkiä millaisia normaalit reippaat nuoret miehet ovat" - neuvo äitini suusta, kun hän yritti muutama vuosi sitten hoitaa minut mieleiseensä edustuskuntoon, ettei hänen tarvitse hävetä minua omien ystäviensä silmissä, jos he sattuvat minut kaupungilla näkemään...

M 42

Vierailija
14/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jätä se sika."

Huono neuvo, jos sen antaa kaveri, joka himoitsee poikaystävääsi. (Mulle on käynyt näin... En tosin totellut.)

Vierailija
15/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottu 80-luvulla ottamaan pienillä tuloilla iso asuntovelka kun kyllähän se inflaatio suurenee. Tuli devalvaatio ja lama.

Vierailija
16/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pudottaa painoa kun sain tämän ohjeen. "Syö päivän aikana 500 kaloria ja urheile 2 tuntia" joo, kiitos surkeasta ohjeesta. Olen siis entinen syömishäiriöinen ja joku pitää tätä hyvänä ohjeena :)

Vierailija
17/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoa siisteyden ja ruuanlaiton suhteen, älä leiki supernaista - mun saama ohje ja mielestäni hyvä.

T. hän joka nukkui kun vauva nukkui

En leiki supernaista vaan pidän edes kohtuullisen siisteystason ja ruuan pitää olla terveellistä että jaksaa ja ei jatka lihoamista raskauden jälkeen vaan pääsee eroon sen aikana tulleista kiloista. Lisäksi pitää sitä viedä roskia ja pyykätä jne. Mies toki osallistuu minkä voi mutta mies myös käy töissä.

Vierailija
18/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes näyttää iloiselta, vaikka suru raatelee sydäntä. Ajattele positiivisesti!

Vierailija
19/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja ovat hyvät neuvot joita annetaan vihaisena, parempi kun ihminen olisi sanonut suoraan olevansa pahansuopa tai ainakin pitävänsä syntipukkina.

Synti on kuitenkin joskus tunnustettava.

Vierailija
20/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osta Talvivaaraa. Raketoi kohta."

Ja sit mä möin ne sulle. Talvivaara oli hyvä sijoitus. sain siitä 100% voiton.