Vierailija

Eka päivä duunissa ja heti jää isyysvapaalle? Just tommosia noi nuoret miehet on.

• ylös 17
  • alas 3

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No eiköhän tää ollu kaikilla äänestäjillä tiedossa. Vai luuliko joku, että vauva ei ikinä synny?

Vierailija

Ei sentään jäänyt saikuttamaan. Mutta raskiiko Sale nyt lähteä sinne olympialaisiin kovinkaan pitkäksi ajaksi?

Vierailija

Eiköhän suomalaiset äänestäny niinistöä koska se on niinistö. Vai pitäskö jatkossa alkaa valitsee pressa sen mukaan onko kainalokarvat ajettu vai ei.

Vierailija

Minä äänestin Salea juuri siksi, kun vauva oli tulossa! Ihanaa, miten saan nyt nukuttua? Olen niin onnellinen :).
Mietin tässä, että minkälaisen kortin ja lahjan lähettäisin.
Olen aivan sekaisin onnesta. Onnea, onnea, onnea Jenni ja Sauli.

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Olisi nyt Sauli vaan jättänyt vaalit väliin ja keskittynyt lapseen. Tosiasia on, että tuskin pysyy hengissä pojan aikuisuuteen asti, joten antaisi nyt edes varhaislapsuudessa pojalle aikansa 100 prosenttisesti, kuten muut tuon ikäiset eläkeläispapparaiset antaisivat.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suomalaiset äänestäny niinistöä koska se on niinistö. Vai pitäskö jatkossa alkaa valitsee pressa sen mukaan onko kainalokarvat ajettu vai ei.

Tällä perusteella Villen ja Jussin todellakin kannattaa asettua ehdolle ensi vaaleissa.

Vierailija

Eikö Niinistö ole ilmoittanut, että jättää olympialaiset kokonaan väliin? Jossain lööpissä niin väitettiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Salea juuri siksi, kun vauva oli tulossa! Ihanaa, miten saan nyt nukuttua? Olen niin onnellinen :).
Mietin tässä, että minkälaisen kortin ja lahjan lähettäisin.
Olen aivan sekaisin onnesta. Onnea, onnea, onnea Jenni ja Sauli.

Nyt kun rysähtäisi vielä tuo Eurojackpotti kohdalle ( siis minulle) :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.