Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatka Helsinki-Nurmijärvi

Vierailija
02.02.2018 |

Sain työtarjouksen Nurmijärveltä. Nyt yritän katsoa paljonko työmatkat tulisivat maksamaan, eli siis yhteensä 10 kertaa viikossa tulisi tuota väliä kuljettua. Matkahuollon sivut ovat sekavat, mutta siellä ainakin oli maininta kuukausilipusta Nurmijärvi-Helsinki 100€.

Onko täällä muita, jotka kulkevat välin julkisilla? Olen myös opiskelija eli onkohan joku toinen lipputyyppi vielä halvempi? Menen kyllä matkahuoltoon selvittämään asiaa, mutta olisi kiva jos suunnileen tietäisi mitä matkat maksaa. Työ on 3kk määräaikainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kk kortti taitaa tulla halvimmaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on määräaikainen. Liian pitkä matka.

Vierailija
4/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä matka? Hki:ssa käydään tampereelta, lahdesta ja hämeenlinnasta ihan yleisesti töissä.

Missä päin Nurmijärveä? Röykkä on aika paljon pidemmällä kuin Klaukkala.

Vierailija
5/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä matka? Hki:ssa käydään tampereelta, lahdesta ja hämeenlinnasta ihan yleisesti töissä.

Missä päin Nurmijärveä? Röykkä on aika paljon pidemmällä kuin Klaukkala.

Käsittääkseni ihan Nurmijärven keskustassa. Nurmijärven pääkirjasto on siinä ihan lähellä työpaikkaa. Tunnin matka suuntaansa ei mielestäni ole niin paha, kun se voi helposti mennä jo Vantaa-Helsinki-Espoo-akselillakin.

Vierailija
6/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ennen kk-lipun ostoa käydä vaikka yksi päivä töissä tai muuten selvittää etukäteen olisiko siellä joku joka kulkisi samaa väliä omalla autolla, voisit saada kimppakyydin mukavasti ja alle satasen/kk.

Ihmiset käyttää ihan liian vähän kimppakyytejä työmatkoihin, onko sitten siitä kiinni että halutaan omassa rauhassa mennä? Pienellä joustolla olisi sekä halvempaa että mukavampaa. Me kuljetaan 80 km päivittäistä työmatkaa kimppakyydeillä.

Vierailija
7/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ennen kk-lipun ostoa käydä vaikka yksi päivä töissä tai muuten selvittää etukäteen olisiko siellä joku joka kulkisi samaa väliä omalla autolla, voisit saada kimppakyydin mukavasti ja alle satasen/kk.

Ihmiset käyttää ihan liian vähän kimppakyytejä työmatkoihin, onko sitten siitä kiinni että halutaan omassa rauhassa mennä? Pienellä joustolla olisi sekä halvempaa että mukavampaa. Me kuljetaan 80 km päivittäistä työmatkaa kimppakyydeillä.

Kiitos vinkistä. Ongelmana on, että työt eivät ala/lopu samaan aikaan joka päivä, mutta ehkä joinakin päivinä pääsisi kimppakyydillä. Olen itsekin eritysesti aamuisin vähän epäsosiaalinen ja siksi on myös kiva välillä kyhjöttää bussissa yksinään :D

Ap

Vierailija
8/11 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet ruuhkien kannalta "oikeaan" suuntaan. Itse kävin kouluni Nurmijärvi-Helsinki, ja suurin osa kun on moottorietietä, niin pääsin nopeammin kouluun kuin ihmiset jotka tuli pohjois-itä Helsingistä. Lisäksi matkahuollon bussit on mukavampia ja ei tosiaan pysähtele siellä motarilla jatkuvasti. Oikein miellyttävä matka. 

Vierailija
9/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen jo muutaman vuoden ajan kulkenut julkisilla työmatkani Helsingistä Jyväskylään, missä työpaikkani sijaitsee :-) Työmatkoihin menee kyllä iso osa palkasta, mutta enpä minä silti vaihtaisi asuntoa enkä työpaikkaa, kyllä käteen jäävällä rahalla ihan hyvin elelee ;)

Vierailija
10/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meet töihin kunnanvirastoon tai supermarkettiin :D linja-autoasema on siinä vieressä sitten kanssa.

Vierailija
11/11 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen jo muutaman vuoden ajan kulkenut julkisilla työmatkani Helsingistä Jyväskylään, missä työpaikkani sijaitsee :-) Työmatkoihin menee kyllä iso osa palkasta, mutta enpä minä silti vaihtaisi asuntoa enkä työpaikkaa, kyllä käteen jäävällä rahalla ihan hyvin elelee ;)

Anteeksi, mutta miten sä jaksat istua joka päivä yli kuusi tuntia kulkuvälineessä? Jos sä nukut vaikka 7h joka yö ja aamurutiineihin/juna-asemalle menee 1h, matkustamiseen edestakaisin yli 6h ja töissä oot 7-8h, niin eihän sulle jää vapaa-aikaa lähes ollenkaan? Etkö harrasta mitään? Laita ruokaa? Tapaa ystäviä/puolisoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä