Tiedättekö tapauksia että mies on vaihtanut naisen tämän parhaaseen ystävään?
Onko itsellenne käynyt näin? Onkohan näissä tapauksissa yhtään onnellisia loppuja?
Kommentit (33)
Shania Twainille kävi näin. Itse hän sitten päätyi yhteen sen parhaan ystävän exän kanssa.
Opiskeluajoilta tiedän yhden tapauksen, jossa mies vaihtoi lennosta avovaimonsa parhaan ystävänsä tyttöystävään. Avovaimo ja tyttöystävä olivat myös bestiksiä keskenään. Temppu rikkoi lopullisesti sekä miesten että avovaimon ja tyttöystävän ystävyydet. Uusi pari on kai yhdessä edelleen.
En mutta paras kaverini pani silloisen tyttöystävän koko kaveriporukkaa suhteessa ollessaan. Aika lojaaleja
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän tapauksen, jossa kaksi pariskuntaa (molemmissa lapsiakin) huomasivatkin, että rakastavatkin toinen toisiaan ns ristiin. Eli alkuperäisen pariskunnan mies alkoi seurustelemaan toisen alkuperäisen pariskunnan naisen kanssa ja niin edelleen. Eli mies 1 ja nainen 1 olivat aluksi pari, samoin kuin mies 2 ja nainen 2. Molemmilla lapsia, toisella vieläpä useita, oliko 3 tai 4. Niin sitten huomattiin että rakkaus ja intohimo kohtaakin sillä lailla että mies 1 ja nainen 2 on suhteessa (naimisissa) ja samoin mies 2 ja nainen 1. Siinä on kyllä semmoista uusperheen makua ettei voi sanoin kuvailla. Kaikki olivat alunperinkin ystäviä keskenään.eli ei ollut mikään ultimaattinen sattuma, että kaupassa olisi törmätty uuteen sielunkumppaniin :D
Taidan tuntea yhden noiden perheiden nykyään aikuisista lapsista, tuskin näitä on kovin montaa Suomessa sattunut :D
Oli Harri ja Elena, vuosia yhdessä, yhteisiä yrityksiä. Yhdessä niistä mukana Elenan paras ystävä Hilkka. Hilkka oli ulkoisesti kuin Elenan kaksoissisko, vain tumma kuin Elena oli vaalea. Muuten kuin kaiku, halusi olla vahva ja kaikkea mitä Elena, kopioi pukeutumisen ja kaiken ulkoisen. Harri oli muutenkin häntäheikkimäinen ja helposti Hilkan iskettävissä. Harri ja Hilkka pitivät salasuhdetta yllä, Elenan ollessa työreissussa, Hilkka oleili heidän kotona, lainaili Elenan vaatteita alusvaatteita myöten.
Kun kuvio paljastui, Elenan maailma romahti. Oman miehen ja parhaan ystävänsä pettämä nainen on kuitenkin vuosia myöhemmin ainoa, joka tuosta selvisi voittajana. Pääsi eroon ikävistä ihmisistä ja sai mahdollisuuden löytää hyvän ihmisen, jonka kanssa saada toivomiaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on meinannut niin nuorena käydä, tosin me vain seurustelimme miehen kanssa. Mies siis huomasi, että paras ystäväni olikin oikein mukava nainen ja yritti siinä meidän seurustelun ohessa vikitellä myös ystävääni. Ystävä oli alussa hyvinkin mielissään, mutta annoin hänen valita joko minut tai tuon ketun. Ystävä valitsi minut ja kettu jäi yksin. Näin joku aika sitten tämän kettumiehen vuosien jälkeen ja hän oli yksin yhä vieläkin. Me ystävämme kanssa löysimme taas omat miehemme aika piankin tuon jälkeen. En usko, että ystäväni ja ketun suhde olisi voinut kestää kovin pitkään, jos se olisi päässyt edes alkamaan. Miestä vain houkutti se vieras ja vapaa.
Oliko tuo kettumies nykyään ns. hopeakettu?
Repesin. 😂
Nykyään entinen paras ystäväni yritti kiilata minun ja miesystäväni väliin. Sanoikin minulle, että tekee mitä vaan saadakseen miesystäväni. Ei saanut ja myös ystävyys loppui siihen.
Minun aviopuoliso kolmenkympin kriisissä ja paras ystäväni rakastuivat ja siitä se sitten lähti: draamaa ja lisää lapsia, erosivat parin vuoden kuluttua; seepran on yhtä vaikeaa päästä raidoistaan kuin rakastumisen tunnetta rakastavan, alituisesti tavoittelevan ihmisen.
Lapsethan ovat ensisijaisesti eniten kärsivät osapuolet: petetyksi, hylätyksi tulemista niin monen läheisenä pitämänsä aikuisen taholta ja pahimmillaan elintason lasku, sisältäen koulun, kavereiden ja harrastusten vaihtoa, elämää traumatisoituneen ehkä ainoa vanhemman kanssa, seuraten samalla kun aikuiset laittavat itsensä ja tarpeensa tavalla jos toisella ykköseksi; vastuunsiirtoa vapauden nimissä jopa lasten kontolle!
Kunpa osaisimme ja opeteltaisiin yhdessä ja erikseen tunteitamme ja rajojamme ilmaisemaan, vastuuta ottamaan omista tunteista ja tekemisistä...on niin helpompi jättää ja juosta karkuun, jopa itseään...mutta niin hyödytöntähän se on...
Antakaa anteeksi ja pysytään rauhassa kaikkien kanssa, mikäli se meistä itsestä on mahdollista....tunnistetaan tilanteet, olosuhteet mihin voi vaikuttaa, ja toisaalta mitkä eivät ole vallassamme: viisautta erottaa ne toisistaan.
Ja meillä meni niin, että saimme vihdoin kymmenien vuosien jälkeen anteeksi pyytää puolin ja toisin tehtyjä ja tekemättömiä: sujut ollaan ja kun aikuisten lasten juhlissa tavataan; ollaan ihmisiksi, eikä menneitä muistella, iloitaan rakkaiden menestyksestä ja surraan, kun suru kohdille tulee. Surun kautta Jumala luo uutta💞
Vierailija kirjoitti:
Shania Twainille kävi näin. Itse hän sitten päätyi yhteen sen parhaan ystävän exän kanssa.
Niin, tuo oli kyllä mielenkiintoinen tosielämän tarina. Parhaan ystävän mies sai selville, että vaimo oli pettänyt häntä Shania Twainin miehen kanssa. Mies kertoi asiasta Shanialle, ja lohduttaessaan tosiaan ystäväpariskunnan petetyiksi tulleet osapuolet rakastuivatkin toisiinsa ja päätyivät lopulta yhteen. Ja aikamoinen upgreidaus molemmille.
Shania, ex-mies Robert John Lange ja entinen paras ystävä Marie Anne Thiebaud
https://assets.metrolatam.com/gt/2015/08/13/i9-1200x800.jpg
Shanian uusi mies Frederic Thiebaud:
https://www.earnthenecklace.com/wp-content/uploads/2017/10/Frederic-Thi…
https://m.static.lagardere.cz/koule2017/15078/motiv.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/07/14/01/42501A7000000578-4694954-I…
Entinen paras ystävä kohun jälkeen:
http://www.famousfix.com/post/marie-anne-thiebaud-20451239
HAHHHAHHHAAA. Onnellisuus on paras kosto.
Jotkut naiset kaveeraavatkin toisen naisen kanssa sillä mielellä, että saavat pokattua tämän miehen.
No oma nykyinen suhteeni on alkanut vähän tällä tyylillä. Seurustelin yhden miehen kanssa ja tutustuin hänen kaveripiiriinsä. Oma silloinen paras ystäväni oli siihen aikaan sinkku ja otin hänet usein mukaan yhteisiin reissuihin. Ystäväni ja miehen ystävä alkoivat tapailemaan toisiaan, mutta lopputulos oli että lopulta minä ja tuo miehen ystävä päädyttiin yhteen. Oma paras ystäväni ei pahastunut, heillä oikeasti oli enemmän ollut vain hengailua ja hän löysi nopeasti ”sen oikean” miehen tämän jälkeen. Mun ex mies taas suuttui verisesti, vaikka olimme kyllä jo eronneet ennen kuin uusi suhde alkoi.
Minun ystäväni silloinen paras ystävä rupesi seurustelemaan ystäväni miehen kanssa.
Nämä ystävykset olivat tunteneet ala-asteelta saakka, ja olivat päivittäin tekemisissä.
Ystäväni kehui muille aina tätä parasta ystäväänsä kuinka läheinen ja rakas hän oli.He olivat todella paljon yhdessä.
No eipä hän voinut kuvitellakkaan mitä selän takana tapahtui!
Tietenkään tuolla naisella ei ollut pokkaa kertoa ystävälleni.
Huhut rupesivat pyörimään ja tämä nainen kiisti kaiken. Väitti ihmisten valehtelevan.
Surulliseksi tämän tekee se että se parhaaseen ystävään vaihtanut mies oli ystäväni ensirakkaus.
Seurasin vierestä ystäväni surua.
Hän menetti miehen ja parhaan ystävän.
Kuinka kukaan voi olla niin julma?
Terkkuja vaan J!
Kyllä se karma huolehtii sinustakin!
Tilastollinen fakta on niinpäin, että se nainen tekee ennemin näin. Miehistä vain 10% jättää/vaihtaa naisensa. Kun taas naisista 40% jättää miehensä/vaihtaa sen.