Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaisen toimeentulon nämä vartiaiset ja muut sallisivat ilman omaa syytään vajaatyökykyisille?
02.02.2018 |
Siis jos sairauden/sairauksien vuoksi ei mitenkään kykene ansaitsemaan elantoaan työnteolla kuin osittain, olisiko heille vartiaismallin mukaan tarjolla usa-metodia, vaiko olisiko heille vartiaisnäkökulmasta jotain armoa tarjolla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vartiaisen mukaan työkyvyttömät pitää siivota pois TE-toimistosta ja taata ihan Ok toimeentulo. Jos ei pysty tekeen 18 tuntia 3 kuukaudessa, niin tämä varmasti onkin hyvä ratkaisu.