Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Nyrkinalla

Puolisosi olisi nykyisin melko rauhallinen ja itsensä hillitsevä, kahenden yhteisen lapsen osallistuva ja lapsia rakastava mies...mutta myös todella mustasukkainen , ajoittain esim.menemistä kontrolloiva tai muiden ihmisten (miesten) suhteen epäluuloinen (eli he ovat viemässä hänen naisensa).

Mutta tästä lähes rauhallisesta miehestä tiedät myös seuraavaa:

-hän on ollut suhteenne aikana aina yhtä mustasukkainen
-hän on vaatinut saada tietää kaikki aikaisemmat seksisuhteesi ja kumppanien nimet ja määeät
-hän on murtautunut koneellesi ja puhelimellesi tarkistaakseen tiedot
-hän on ollut mustasukkainen ajasta jonka vietät muiden kuin hänen kanssaan, samoin ravintolaillat ja baarit on täysin kiellettyä tai niistä seuraa kotona mustasukkaista raivoa ha rangaistuksia (esim.joudut jaksamaan parin tunnin unilla)
-hän on painostanut seksiin, hän on uhannut raiskata
-hän on haukkunut hulluksi, huoranperkeleeksi, idiootiksi, tyhmäksi..
-hön on heitellyt tavaroita
-hän on kävellyt uhkaavasti päälle, töninyt, estänyt kulkemista, tarttunut käteen kovasti
-hän on kerran lyönyt, jonka jälkeen menin turvakotiin mutta..no. palasin.
- hän suuttuu hyvin pienistä asioista, hän myös huomauttelee kaikesta minkä teen väärin (ruoanlaitto, autolla ajaminen...you name it)
- hän on haukkunut ystäviäsi
-hän.käyttäytyy joskus ihmisiä kohtaan todella töykeästi
-tärkeille.(sukulais)ihmisille hän osoittaa kaikkein parhaimmat puolensa
- hän haluaa sovitella tilanteet mahd.nopeasti ja usein anteeksipyytäjä olen minä, sillä hänen on todella vaikea ajoit t ain nähdä toimintaansa lainkaan väkivaltaisesta
-hänellä on paljon traumoja itsellään
-hän saattaa suuttuessaan vain aloittaa mykkäkoulu
-hän saattaa tunnetasolla muuttua hetkessä kylmäksi ja tunteettomaksi, ja toisessa hetkessä hän vaatii jatkuvaa huomiota ja halailua
-hän on joskus ollut kovakourainen lapselle, ei enää mutta silti.
-hän käyttäytyy uhkaavasti autossa, ajelee varomattomasti
-hän on uhannut jättää kyydistä, jättää kesken kesälomareissun jonnekin lasten kanssa,hän saattaa pitää vihanpitoa mutta ei suostu puhumaan siitä
-hän epäilee sun tekemisiä, hän ei luota yhtään.

Olen nyt etsinyt mulle ja lapsille asuntoa ja sellaisen.ehkä saankin, mutta nyt puolisolla pn taas hyvä vaihe ja välillä mietin, pitäisikö.unohtaa menneet.

• ylös 1
  • alas 25

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulostaapa tosi rauhalliselta mieheltä O.o

Jos et itsesi takia viitsisi lähteä - mieti lapsia. Haluatko tosiaan, että he kasvavat jatkuvasti ympäristössä, jossa on tuollainen "lähes rauhallinen" mies? Mieti millaiset jäljet heihin mahdollisesti jää.

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

No huh huh, eihän tuollaisen hullun kanssa tule kuin itsekin hulluksi. Miksi ihmeessä palasit jos kerran jo lähdit?

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Kysytkö nyt ihan tosissas? Lue nyt itte mitä kirjotit. Tuohan on joku psykopaatti.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Etsi tietoa ja lue narsismista.
Itse ehdottomasti lähtisin, kokemusta on että suhde ei tuosta parane ajan myötä, pahenee vaan.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Jos tuo on totta, päässäsi on paha vika jos edes harkitset jäämistä.
Jos olet keksinyt tuon, sama diagnoosi.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Olisin lähtenyt jo heti ensi merkeistä että kyseessä on noin kontrolloiva tapaus.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ap.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

No, en olisi ollut pitkässä suhteessa kusipäisen ja väkivaltaisen kontrollifriikin kanssa. Lähde heti. Kaiken muun pahan lisäksi lapsesi saavat ihan väärän mallin parisuhteesta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Hyi vittu.. asutko Tampereella? Kuulostaa meidän naapurilta. Eikä teidän toinen lapsi ole ok, kiljuu jatkuvasti. Harkitsen lasua, koska tarvitsette apua.

Olen etänä monesti viikossa ja kuulen sen metelin.. nipistitkö itse lastasi tällä viikolla??

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Tiedät itsekin, että nyt on menossa vain lyhyt (sinun mielestäsi) hyvä vaihe. Samaa vanhaa on luvassa, mitä ranskalaisiin vaivoin luettelit.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

En jaksanut lukea kokonaan. Kolmannen ranskalaisen viivan jälkeen osaan sanoa etten olisi ikinä alkanut seurustella sen miehen kanssa.

Vierailija

Ota lapset ja pakene vähän äkkiä, ei kukaan täyspäinen jää tuollaiseen suhteeseen jos edes yhtään arvostaa itseään, EI EDES LASTEN TAKIA.

Mitä vielä mietit ?

Vierailija

Nyrkinalla kirjoitti:
Puolisosi olisi nykyisin melko rauhallinen ja itsensä hillitsevä, kahenden yhteisen lapsen osallistuva ja lapsia rakastava mies...mutta myös todella mustasukkainen , ajoittain esim.menemistä kontrolloiva tai muiden ihmisten (miesten) suhteen epäluuloinen (eli he ovat viemässä hänen naisensa).

-hän on vaatinut saada tietää kaikki aikaisemmat seksisuhteesi ja kumppanien nimet ja määeät
-hän on ollut mustasukkainen ajasta jonka vietät muiden kuin hänen kanssaan, samoin ravintolaillat ja baarit on täysin kiellettyä tai niistä seuraa kotona mustasukkaista raivoa ha rangaistuksia (esim.joudut jaksamaan parin tunnin unilla)
-hän on kävellyt uhkaavasti päälle, töninyt, estänyt kulkemista, tarttunut käteen kovasti
- hän suuttuu hyvin pienistä asioista, hän myös huomauttelee kaikesta minkä teen väärin (ruoanlaitto, autolla ajaminen...you name it)
- hän haluaa sovitella tilanteet mahd.nopeasti ja usein anteeksipyytäjä olen minä, sillä hänen on todella vaikea ajoit t ain nähdä toimintaansa lainkaan väkivaltaisesta
-hän saattaa tunnetasolla muuttua hetkessä kylmäksi ja tunteettomaksi, ja toisessa hetkessä hän vaatii jatkuvaa huomiota ja halailua
-hän on uhannut jättää kyydistä, jättää kesken kesälomareissun jonnekin lasten kanssa,hän saattaa pitää vihanpitoa mutta ei suostu puhumaan siitä

Olen nyt etsinyt mulle ja lapsille asuntoa ja sellaisen.ehkä saankin, mutta nyt puolisolla pn taas hyvä vaihe ja välillä mietin, pitäisikö.unohtaa menneet.

En ois katellu tollasta ukkelia  sen jälkeen kun se ois alkanu kuulustella mua.  Oisin lähteny välittäömästi kun tenttaaminen ja huutaminen ois alkanut.

Mikä  on sun tekosyysi olla tuon kanssa sen jälkeen kun tuollainen käytös alkoi, yksinäisyyden pelko ja se ettet arvosta itseäsi vai? Ja teit vielä lapsenkin tuohon hvettiin? Olipa fiksua.Eli ei.

Minä  en oli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyrkinalla kirjoitti:

En ois katellu tollasta ukkelia  sen jälkeen kun se ois alkanu kuulustella mua.  Oisin lähteny välittäömästi kun tenttaaminen ja huutaminen ois alkanut.

Mikä  on sun tekosyysi olla tuon kanssa sen jälkeen kun tuollainen käytös alkoi, yksinäisyyden pelko ja se ettet arvosta itseäsi vai? Ja teit vielä lapsenkin tuohon hvettiin? Olipa fiksua.Eli ei.

Sivut