Tapailemani Tinderheila ehdotti kolmansia treffejä - saunomista hänen mökillään
Uskallanko mennä? Onko tässä nyt koira haudattuna? En halua saunoa, mutta heila kertoi että on kutsunut paikalle muitakin pariskuntia.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Äijä haluu säästää aikaa ja tarkastaa sun vartalon jo hyvissä ajoin. :D :D Ei helv...
Siinä tarkastaa rauhassa, kun en ole aikomassa saunoa enkä käydä edes suihkussa. Mikä ihmeen vartalon tarkastus?
Suoraan sanottuna kuulostaa tosi omituiselle, että on vasta kahdesti tavattu ja kolmannella kerralla on sitten 10? Sinulle täysin vierasta ihmistä mukana. Vielä oudompaa on, että yksinäinen naisihminen lähtee mukaan noilla spekseillä. Siis miksi?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna kuulostaa tosi omituiselle, että on vasta kahdesti tavattu ja kolmannella kerralla on sitten 10? Sinulle täysin vierasta ihmistä mukana. Vielä oudompaa on, että yksinäinen naisihminen lähtee mukaan noilla spekseillä. Siis miksi?
Mies haluaa viettää rennon viikonlopun mökillään ja esitellä minut ystävilleen. Ei halua hidastella suhteessa ja haluaa nähdä miten tulen toimeen hänen ystäviensä kanssa, jotka kuumeisena odottavat näkevänsä minut
Saunassa voi istua myös pyyhe ympärillä ja suihkuun tai pesuhuoneeseen voi mennä eri aikaa. Tuskin mies sinua sinne pyytää tiiraillaakseen vartaloasi. Mutta kyllä miehen tulee kestää kieltäytyminenkin, joten älä siedä painostusta.
Onpas tällä korkeamoraalista porukkaa paikalla tänään!
Lähtisin kyllä saunomaan, jos sinne ei tulisi muita. Mitä varten sinne pitää muita pariskuntia vetää kun ei vielä edes tunneta kunnolla?
ujopiimä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa viettää rennon viikonlopun mökillään ja esitellä minut ystävilleen. Ei halua hidastella suhteessa ja haluaa nähdä miten tulen toimeen hänen ystäviensä kanssa, jotka kuumeisena odottavat näkevänsä minut
Siis eihän tuo äijäkään sua tunne kahden tapaamisen jälkeen. Tuskin vielä tossa tilanteessa kukaan täysjärkinen ketään noinkin vierasta haluaa ystävilleenkään VIELÄ esitellä. Taitaa tapahtua tämä saunominen Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Saunassa voi istua myös pyyhe ympärillä ja suihkuun tai pesuhuoneeseen voi mennä eri aikaa. Tuskin mies sinua sinne pyytää tiiraillaakseen vartaloasi. Mutta kyllä miehen tulee kestää kieltäytyminenkin, joten älä siedä painostusta.
Voi varmaan mennäkin, mutta en halua saunoa enkä käydä suihkussa muiden ollessa paikalla. Edellisessä tapailusuhteessa oli helppoa, koska mies inhosi saunomista mutta nykyinen on hulluna siihen
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin jos pitäisin miehestä. Toki omalle ystävälle voi ilmoittaa minne on menossa ja kenen kanssa. Itse saunottiin mieskaverin kanssa viikko ensitapaamisen jälkeen (neljäs tapaaminen), mentiin jopa samana iltana sänkyynkin (hui!). Ja eipä harmittanut yhtään jälkeen päin, nyt kymmenes vuosi yhdessä meneillään. Mutta jos tyyppi vaikuttaa muutenkin jotenkin omituiselta niin mieti 2 kertaa.
Näin se on. Melkein sama täällä, paitsi että menin miehen kanssa sänkyyn heti seuraavana päivänä kun ekan kerran treffattiin, ja nyt viisi vuotta yhteiseloa takana :)
ujopiimä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän epäselvää onko AP mies vai nainen? Mutta kyllä sä uskallat, sulla on luultavasti jo muodostunut kuva miehestä/naisesta onko se ihan sekopää vai ei. Ja et olisi varmasti edes tavannut koko tyyppiä alunperinkään ellei se olisi kumppaniainesta.
Olen nainen ja Tinderheila on mies. Miehen kyydillä on tarkoitus mennä mökille, joka on syrjässä eli sinne ei mene busseja
No eipä mökin sijainnissa mitään kummallista ole, harvat mökit sijaitsee bussipysäkkien vieressä. Meikäläisen mökin lähin bussipysäkki on about 15 kilsaa ja siitäkin ajaa vain harvakseltaan jotain pitkänmatkan busseja etelästä pohjoiseen.
Mä menin miehen mökille jo ekoilla treffeillä ja saunottiin koko ilta. Nykyisin naimisissa ja yksi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä menin miehen mökille jo ekoilla treffeillä ja saunottiin koko ilta. Nykyisin naimisissa ja yksi lapsi.
Mä taas olen mennyt vaikka kuinka monen kanssa sänkyyn ekalla tai tokalla tapaamisella (pari kertaa juuri saunakutsun jälkeen) enkä ole heistä kenenkään kanssa ollut parisuhteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen mennyt vaikka kuinka monen kanssa sänkyyn ekalla tai tokalla tapaamisella (pari kertaa juuri saunakutsun jälkeen) enkä ole heistä kenenkään kanssa ollut parisuhteessa..
HOLO!!
En haluaisi kolmansilla treffeillä edes pariskuntien illanistujaisiin, saati sainomaan. Tahtoisin tutustua mieheen ihan kahden kesken ja vasta sitten tapaamaan ystäviä, jos etenee seurusteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan kertoa tämän seuraavalle treffikaverille? Mikään ei ole niin paha turn-off miehelle kuin nainen joka harrastaa sekalaisia panoja siellä täällä.
No kyllä monet menee sänkyyn jo ekoilla treffeillä tai parin viikon sisällä, ainakin pääkaupunkiseudulla. Kaikki sen tietää eikä sitä jeesustele muut kuin uskovaiset maalaiset. Eikä ketään haukuta h.oraksi, pukiksi tai muuksikaan, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Menisin tietenkin. Pitää olla seikkailumieltä.
Ilmoitin miehelle lähteväni mukaan mutta saunoa en aio, koska en pidä saunomisesta. Minulla ei ole tapana esitellä alastonta vartaloa ulkopuolisille, joten kokisin saunomisen todella epämiellyttävänä