Antaisitko anteeksi käsiksi käymisen raskauden aikana?
Niin,olenko omituinen kun en voi unohtaa sitä,että mieheni otti minusta kuristusotteen joitakin vuosia sitten kun olin raskaana.Hän oli sammunut sänkyyn,kussut alleen ja kun menin herättämään,raivostui ja teki noin.Ei muista tästä itse mitään,minä en kuitenkaan voi unohtaa😕vaikka tästä onkin jo vuosia eikä näin ole sen jälkeen käynyt.Voisitko sinä unohtaa tapahtuneen?olenko omituinen kun asia minua vieläkin vaivaa?
Kommentit (34)
En antaisi anteeksi. Kun raja on ylittty, on asioita, joita ei vaan voi antaa anteeksi, eikä niistä pääse yli. Väkivalta on yksi niistä. Miksi suostut olemaan tuollaisen kusi- ja paskahousu riehujan kanssa? Etsi itsellesi parempi mies.
Sua on jäänyt vaivaamaan koska et uskaltanut lähteä kun olisi pitänyt.
Jos juo edelleen, niin harkitse tarkkaan, uskallatko jäädä. Luulisi, että mies itsekin olisi pelästynyt niin, ettei enää juo enää kun kuuli, mitä teki sinulle. Aika huolestuttavaa, että on vain jatkanut juomista senkin uhalla, että kävi kiinni sinuun noin.
vaikea unohtaa kirjoitti:
Niin,olenko omituinen kun en voi unohtaa sitä,että mieheni otti minusta kuristusotteen joitakin vuosia sitten kun olin raskaana.Hän oli sammunut sänkyyn,kussut alleen ja kun menin herättämään,raivostui ja teki noin.Ei muista tästä itse mitään,minä en kuitenkaan voi unohtaa😕vaikka tästä onkin jo vuosia eikä näin ole sen jälkeen käynyt.Voisitko sinä unohtaa tapahtuneen?olenko omituinen kun asia minua vieläkin vaivaa?
Herran tähden. Miten koet olevasi noin vähän arvoinen? Käsiksi käyminen ei tule kyseeseen. Alleen laskeminen ei tule kyseeseen.Olen todella pahoillani että olet jumissa miehen kanssa jonka laisen kanssa ei pitäisi olla.
Keskustelitteko asiasta tapahtuneen jälkeen ja pyysikö hän sinulta anteeksi? Jos vastaukset ovat ei ja ei, sinun olisi hyvä kertoa miehellesi noista mieleen nousevista ajatuksista ja siitä että asia painaa sinua aina vaan. Ja jos et ole aikaisemmin puhunut asiasta, voisit sovittelevasti mainita että olet omasta puolestasi pahoillasi siitä että et ole aikaisemmin puhunut asiasta ja kerrot, mikä siihen mielestäsi on syy. Ja sinun on etukäteen jo hyvä ymmärtää että miehesi ei ihan varmasti pysty antamaan mitään ns. hyväksyttävää selitystä käytökselleen. Jos kovasti vaadit selitystä, siihen sisältyy se riski että hän alkaa selitellä tavalla, jonka koet syyttämiseksi itseäsi kohtaan ja siitä asia vaan muuttuu pahemmaksi kannaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Herran tähden. Miten koet olevasi noin vähän arvoinen? Käsiksi käyminen ei tule kyseeseen. Alleen laskeminen ei tule kyseeseen.Olen todella pahoillani että olet jumissa miehen kanssa jonka laisen kanssa ei pitäisi olla.
Herranjumala, "alleen laskeminen ei tule kysymykseen". Kaikille sattuu joskus vahinkoja.
Jos joku päivä herään darrassa kusilammikostani muisti pois ja saan tietää käyneeni käsiksi puolisooni, lähden etsimään apua juomisongelmaani. Tuo ei ole normaalia eikä hyväksyttävää. Tuo housuunkuseminen ja muistinmenetys menee vielä ehkä syvällisellä pohdiskelulla ja peiliin tuijottamisella jos osaa havahtua tilanteeseen ja ottaa opikseen. Väkivalta on sitten toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala, "alleen laskeminen ei tule kysymykseen". Kaikille sattuu joskus vahinkoja.
Ei se ole vahinko, jos juo itsensä sellaiseen kuntoon ja kusee sänkyyn! Hyi helvetti.
Anteeksiannolla mahdollistat miehesi alkoholismin. Alkoholisti ei päätä silittämällä parane.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä oli ja menit yhtäkkiä herättämään. Aika normaali reaktio mieheltä että hämmentyy.
Joskus hullussa nuoruudessa muistan väistelleeni sammuneen huitomista ja heilumista kun heräsi nostettaessa sänkyyn/sohvalle nukkumaan. Eikä kerta ollut ainoa kun olen moista nähnyt.
No huh.itse kyllä säikähtäisin aika pahasti.Suurin osa ei vissiin tämmöistä anteeksi antaisi?mutta erokin on tietty raskas päätös.
Kuka aikuinen ihminen sammuu ja kusee alleen ja käy tolkuttomana kimppuun? Ainoastaan alkoholisti.
Mutta jos ei kuitenkaan muuten ole alkoholisti.Juo vaan joskus.Mutta itse tapahtumaa se ei enää muuta.
Minä olisin täräyttänyt sitä kaulimella ja heittänyt kusisen lakanan kanssa pihalle makkkoomaa. Kyllä se routa possun kotii ajaa, kun yhden yön lehtiroskiksessa nukkuu spurgujen hiplattavana. Aamulla on hyvä pestä kauheessa jysärissä lakanoita ;)