Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsisti?

Vierailija
02.02.2018 |

Osaatko myöntää olleesi väärässä, jos sinun käytöstäsi kritisoidaan?

Entä mistä sinua on syytetty, joka ei mielestäsi pidä paikkansa?

Pelkään, että olen narsisti, koska minun on vaikea myöntää, että käyttäydyn huonosti joissakin tilanteissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin olenko narsisti. Äitini oli, ja varsinkin suuttuessani huomaan muuttuvani häneksi.

Vierailija
2/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies vai nainen? Vain mies voi olla oikea narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itsekin olenko narsisti. Äitini oli, ja varsinkin suuttuessani huomaan muuttuvani häneksi.

Sama juttu.

Ap

Vierailija
4/6 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloitko ihmisiä ja jaatko heidät hyviin ja pahoihin? Ylläpidätkö hovia? Pyritkö hallitsemaan muita? Koetko itsesi erityislaatuiseksi neroksi, jota vain harva ymmärtää? Koetko, että säännöt eivät koske sinua?

Vierailija
5/6 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe jakavani ihmisiä hyviin ja pahoihin. Koen, että ihmisissä, kuten itsessänikin, on sekä hyviä että huonoja ominaisuuksia. Saatan kuitenkin loukkaantua niin, että minun on vaikea pitää jostakin ihmisestä.

Inhoan manipulointia, mutta turvaudun siihen joskus, en tosin tietoisesti. En suunnittele mielessäni erityisiä "temppuja" tai "juonia". Silti saatan jättää jotain kertomatta, jos se minua hyödyttää, tai valehdella. Jos esimerkiksi kaipaan seuraa, koska olen yksinäinen, saatan herkemmin suostua tekemiseen, joka ei muuten miellytä. Kai tätä voi kutsua manipuloinniksi, jos annan vielä ymmärtää, että minulla on kivaa?

Ylläpidänkö hovia? En ole varma, mitä se tarkoittaa. Minulla on yleensä ollut pari läheistä ystävää, sekä sellaisia, joita tapaan harrastuksissa. Joihinkin on mennyt välit poikki vuosien varrella, hitaasti olen saanut uusia kavereita.

Säännöt koskevat minua (menen töihin ajoissa), mutta kävelen joskus punaisia päin. Lapsena olen varastanut. Aikuisena en.

Vierailija
6/6 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan. normaalilta ihmiseltä vaikutat.

Voi sitä narsistisia piirteitä olla ja niin kun ihminen on, mutta 1 pros on narsisteja. Ei se kovin yleistä ole. Narsisti ei mieti olevansa narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan