Siis dokaavatko ihmiset oikeasti perjantaina? Että se on perjantain juttu? Oikeasti?
Kommentit (19)
Varmaan ne joilla on aina vapaata.. itse vihaan viikonloppuja, mies juo ja itellä hermo pinnassa.
Onko käsite "perjantaipullo" tuttu?
Ennen kun kävin baareissa join aina perjantaisin. Nykyään juon lähinnä kotona joten on aika sama minä päivänä ryyppää.
Ei kai. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? Selvin päin perehdymme uuden testamentin sanomaan.
Otinhan minä tuossa alkoholittoman oluen ruuan kanssa ja seuraavaksi korkkaan cola-tölkin...
En tunne ketään aikuista, joka dokaisi eli vetäisi alkoholia päihtymistarkoituksessa. Eikä meillä teinikään dokaa.
Ei sillä että itse dokaisin oikein minään päivänä, mutta minä päivänä pitäisi, jos ei perjantaina?
On enemmänkin suurten ikäluokkien aka kostean sukupolven juttu tuo perjantaipullo. Yleisesti ottaen poistuva ilmiö.
Ennen lasta mä tykkäsin ottaa perjantaisin mieluiten. Oli kiva nollata työviikko sillä, ja jäi vielä sunnuntai aikaa tehdä jotain muuta kivaa, jos lauantaina poti darraa.
Ollapa nuori taaas!
Joo dokataan. Ootko joku lestadiolainen?
Vierailija kirjoitti:
On enemmänkin suurten ikäluokkien aka kostean sukupolven juttu tuo perjantaipullo. Yleisesti ottaen poistuva ilmiö.
Korjaan sua sen verran, että suuret ikäluokat ryyppäsivät lauantaisin. Aikanaan oltiin vielä lauantait töissä eli oli vain yksi vapaapäivä. Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on sellainen työmiehen lauantai.
Nykyään ryypätään toki milloin huvittaa.
Ihan aikusten oikeesti, täällä maalla tuvassa nyttenkin juoraan,
naapurin Kartsan kanssa käytiin hakemassa lasti, ku oli viron viinat loppu,
no kaljaa sentäns, mutta jallua ja koskista tässä ny menee varmaanki
sundayhin saakka, sitte kahtellaan josko tuota vielä tohtis ens viikon.
Jos oot nais immeinen, ni tuu tänne maalle kokemaan elämyksiä.
Teretulo. osotteen saat pyytämällä, ja kyä tänne meinaan kyytilläkin
pääsee. Kartsalla nimittäin on sunny, osti tuolta tuolta romikselta viime viikolla, iha hyvä auto, siinä on turvavyöt, se kyllä tulloo hakkee, ku vaan ilmotat mistä.
(se o ny vähä kännissä, ettei se heti pääse, tai kai se pääsee ku vähä sitä herättelen)
Jotta niinku sanoin, tuu tänne, mitä sää siällä teet?
Toki, mutta on jäänyt vähiin viimeaikoina. Se 500€/kk pelkkiin perjantaikänneihin rasittaa taloutta turhan paljon.
Tottakai perjantaisin dokataan. Kippis.
No milloinkas sitä sitten dokais? Kova työviikko takana, ja haluan rentoutua kotona. Tosin ei tätä keppanan tissuttelua varsinaiseksi dokaamiseksi voine sanoa.
Onko päivää jolloin tämä juoppo kansa ei ryyppäisi
Tämä juoppo kansa ryyppää perjantaina, toisin kuin muut juopot kansat ja esim. Jeesus jotka ryyppää joka päivä.
Idioottien touhua. Wt:n alinta osaa ovat dokaajat.
taitaa olla sellainen teinien juttu enemmänkin mikä on varmaan vaan jäänyt päälle aikuisuuteen, jos töitä ei ole lainkaan lauantaisin.