Tunnetko ihmisiä, jotka käyvät Linnan juhlissa itsenäisyyspäivän vastaanotolla?
Kommentit (11)
En tunne ainuttakaan tuollaista, mutta aika monta sellaista kyllä, jotka on sinne kutsuttu.
En tunne sellaisia, jotka kävisivät yhtenään. Eräs kaveri + miehensä saivat kutsun vuosia sitten. Se oli siis vain yksi kerta.
No mun ex-pomo nuoruusvuosilta on kansanedustaja. En voi sanoa tuntevani, mutta tiedän hänet. Naapuri entisestä asuintalosta kävi kerran.
Viime juhlissa oli 5 tuntemaani henkilöä. Työkavereita ja naapurini.
Veljeni parin kaverin vanhemmat käyvät.
Tunnen, eiköhän kaikki tunne jonkun.
Tunnen useampia.
Itse olen saanut kutsun Kuningatar Margrethen juhlatilaisuuteen hänen hallittuun Tanskaa 40 v. Ikävä kyllä olimme estyneitä, koska olimme epähuomiossa kutsuneet n. 300 ihmistä omaan tilaisuuteemme samana päivänä.
Olen kuitenkin istunut hänen kanssaan kahvilla myöhemmin eräässä tilaisuudessa, jossa hän oli kutsuvieraana.
Ei siellä noin vain "käydä". Sinne kutsutaan. Yleensä ns. tavikset ovat sellaisia, joiden kanssa presidenttipari on ollut tekemisissä vuoden aikana. Osa vieraista saa tietenkin kutsun vuosittain virka-asemansa takia. On siellä kättelyjonossa vilahtanut toisinaan jokunen tuttukin.
Onhan niitä joistain ympyröistä tuttuja kaikilla ja puolituttuja sitäkin enemmän.