Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä antaa "opetuksena" läpsäisyjä ja luunappeja, pilkkaa kun sanon etten tykkää

Vierailija
02.02.2018 |

En itse hyväksy mitään väkivaltaa ja olen oikeastaan ns. Tähän tilanteeseen itse ajanut itseni olemalla liian kiltti. Pienestä saakka meille toitotettiin että tyttöjä ja naisia ei lyödä. Riitatilanteissa selvitimme asiat siskojen kanssa aina lahjomalla herkuilla. Uusi tyttöystävä saattaa läpsäistä avokämmenellä naamaan jos hymyilen tai nauran vaikka televisio-ohjelmalle. Jos nukkuessa vahingossa herätän hänet, hän antaa luunappeja. Samoin jos vaikka kaupassa otan ostoskoriin väärää merkkiä niin läpåsäistä poskelle. Mitä teen väärin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S/M-suhde.

Vierailija
2/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tarina pitää paikkansa, niin eroa.

Kenelläkää ei ole oikeutta lyödä sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen nainen. Et tee mitään väärin, mutta mätisäkki hakkaa silti. Kannattaa suunnata katse itään.

Vierailija
4/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota ainakin terävimmät keittiövälineet yön ajaks, ellet halua herätä puhkikuolleena.

Vierailija
5/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tee mitään väärin. Sinuna tuossa tilanteessa lähtisin pois suhteesta, eihän tuo ole normaalia käyttäytymistä parisuhteessa. Väkivalta ei kuulu tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

Tuota liian kiltti kommenttiasi en täysin ymmärtänyt. Väkivaltaa ei missään nimessä kuulu hyväksyä, muttei se tarkoita myöskään sitä, että itse alentuisi samalle tasolle (turvautuisi väkivaltaan). 

Vierailija
6/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole itseäsi tuohon tilanteeseen saattanut. Et ole tehnyt yhtään mitään väärin. Sinä olet se normaalisti käyttäytyvä ihminen tässä tilanteessa, kun et halua lyödä etkä satuttaa toista. Sun tyttöystävällä tässä se ongelma on, ja hän on itse täysin vastuussa tuosta omasta käytöksestään. Sinuna miettisin kyllä vakavasti suhteen lopettamista. 

Vierailija
7/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet väärin? - Olet jäänyt tuohon suhteeseen. Itseään pitää muistaa arvostaa niin paljon, ettei jää toisen murjottavaksi ja ala uskomaan, että ansaitseekin tulla kaltoin kohdelluksi. Nyt kipinkapin jätät tyttöystäväsi, ennen kuin hän murentaa itsetuntosi täysin. 

Vierailija
8/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa heti. Tuo käytös ei lopu koskaan.

Vierailija
9/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt oikein kunnolla.

Vierailija
10/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ajoissa, ennen kuin muuttuu vielä pahemmaksi

Vierailija
11/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilota ainakin terävimmät keittiövälineet yön ajaks, ellet halua herätä puhkikuolleena.

Joo, se tappaa ap :tä niin kauan että se kualee !

Vierailija
12/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies. Ota läpsijästä niskalenkkiote ja pidä siinä samalla kun tuijotat illan telkkaa. Vaikka kuinka ulisis. Jos ulisee liikaa niin anna luunappi.

Vierailija
13/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa jämäkämmin että ymmärtää että olet tosissasi ja ettei tästä luikerrella vitsiksi vääntämällä, ja sitten yrittää keskustella niinkuin aikuisen kanssa jos vaikuttaa vakavoituvan.

Jollei onnistu, tai et vaan halua antaa enää tilaisuutta, lähde lätkimään. Teet kyllä ison palveluksen jos tämän asian hänelle selvennät, vaikket itse jatkaisikaan hänen kanssaan. Hänelle itselleen, kaikille tuleville kumppaneilleen, tuleville lapsilleen, ihmiskunnalle. Ottaa onkeensa tai ei.

Vierailija
14/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta ei ratkaise mitään, puhu tai diskuteeraa tms. naisellesi ja kerro mitä olet mieltä mistäkin jutusta.

Vierailija
15/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puolustele sitä naista sanomalla että väkivalta on sinun vikasi, ei se ole. Voit yrittää puhua sille jos et vielä ole sitä tehnyt, jos se ei auta niin eroa. Tollanen ei todellakaan ole ok, vaikka fyysisesti noi jutut ei paljoa sattuisikaan toi on myös henkistä väkivaltaa ja alistamista.

Vierailija
16/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ja ero.

Vierailija
17/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä lyödä häntä. Kerran pidin eteisessä hartioista kiinni kun hän yritti estää minua lähtemästä serkkuni luokse. En satuttanut vaan yritin saada oven auki. Ap

Vierailija
18/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
19/21 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
20/21 |