Lähtöselvitys kiwi.com
Hei, olen lähdössä Irlantiin ja ostin liput kiwi.comin kautta. Sivulla luki että mikäli lähtöselvityksen tekee kentällä, se saattaa maksaa. Voiko näin muka olla? Helsingissä kun niissä automaateissa tekee niin kuinka se voisi maksaa?
Lennolla on myös välilasku ja eikö ne kaikki menoliput tule kerralla kun helsinki-vantaalla olen?
Kommentit (3)
No vähän myöhässä tulee vastaus, mut pelkkää huonoa kokemusta kyseisestä puljusta. Itse jouduin välilaskulla tekemään uuden lähtöselvityksen ja menemään turvatarkastuksen läpi. Ihan uusi juttu mulle. Meinas tulla hoppu ja jos olis ollut enemmänkin matkatavaroita, niin olisin auttamattomasti myöhästynyt jatkolennolta. Ei ikinä enää matkaa siltä firmalta.
Halvat lennot - https://aviasales.tp.st/q5LrfdMd
Aviasales on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Aviasales hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.
Onko kokemuksia??