Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäistä kertaa uimahalliin vuosikymmeniin. Miten toimin?

Vierailija
02.02.2018 |

Tietysti nämä perusasiat tiedän, eli että suihkun kautta altaaseen, hiukset kiinni, ei uimapukua saunaan jne. mutta yksi asia jäi mietityttämään:

uskaltaako pesuhuoneen puolelle jättää pyyhkeen ja pesuaineet, vai lähtevätkö ne sieltä kävelemään muiden mukaan? En kyllä ymmärrä, miksi joku varastaisi shampoopullon mutta kiusa se on pienikin kiusa. Pukuhuoneen ja pesuhuoneen välillä ravaaminen ei innosta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varastetaan mitä irti saa. Älä jätä tavaroitasi lojumaan.

Vierailija
2/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina varapyyhkeen, jos sattuu häviämään ja älä ota mitään kallista pesuainetta mukaan, joskus on viety. Hiusharjani on viety kerran. Kengätkin laitan aina lukkojen taakse vaikka kaikki eivät tee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn säännöllisesti uimahallissa ja aina jätän shampoon ja pyyhkeen ja pefletin pesuhuoneen hyllyyn, jotkut pitävät niitä muovikassissa, joka roikkuu jostain koukusta. Minusta on inhottavaa pukeutua, jos pukuhuoneen lattia on aivan lätäkkömärkä, ja lattiaan kastuu, jos pyyhettä sinne kaappiin kuskaa.

Ei ole mitään hävinnyt - ja unohtuneet ovat löytyneet seuraavana päivänä löytötavaroista.

Vierailija
4/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan aina varapyyhkeen, jos sattuu häviämään ja älä ota mitään kallista pesuainetta mukaan, joskus on viety. Hiusharjani on viety kerran. Kengätkin laitan aina lukkojen taakse vaikka kaikki eivät tee niin.

Minulla on pikkupullo pesuainetta, isoa pulloa en viitsi ottaa mukaan. Päällysvaatteet, takin, kengät, dödön, kamman jne. aion pitää kaapissa. Pyyhettä eniten mietin, että voiko joku oikeasti olla niin röyhkeä että vie jonkun käytetyn pyyhkeen :D

Ap

Vierailija
5/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ensin karvat. Rämemajava on kauhistus, kuten myös posliini. Äläkä vaan kyykkyvatkaa. Nää ohjeet olen palstalta oppinut.

Vierailija
6/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista ensin karvat. Rämemajava on kauhistus, kuten myös posliini. Äläkä vaan kyykkyvatkaa. Nää ohjeet olen palstalta oppinut.

Minä kun ajattelin nimenomaan kyykkyvatkata, ajella häpykarvat, värjätä hiukset ja heittää tissit olalle sitten kun hallille menen :(

Ap

Vierailija
7/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, olisiko nuttura vai letti parempi kampaus?

Ap

Vierailija
8/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnasta. Meillä pikkupaikkakunnan uimahallissa uskaltaa jättää tavarat lokeroihin, mutta Helsingissä asuessamme ainakin Mäkelänrinteessä pöllittiin kaikki, jopa maailman rumin ja kulunein laudeliina.

Vierailija
9/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura, ettei ne sun limaisen rasvaiset hiuksesi kosketa veteen.

Vierailija
10/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta uimalakki. Saadaan sitten lukea täältä, miten uimahallissa oli joku posliini munapää kyykkyvatkaamassa:)

Vierailija
11/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista läpyskäkengät.

Vierailija
12/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Molemmat hyviä ratkaisuja. Tietty jos on uimalakki, niin vielä parempi. Pitkät hiukset pelkällä ponnarilla ei ole hyvä juttu. Sieltä irtoaa helposti vielä niitä hiuksia.

Vierailija
13/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, pysyykö tavarat suihkuhuoneen puolella, riippuu ihan tuurista. Oman kaupungin hallissa multa on viety kaksi kertaa uimapuku sinä aikana kun olin saunassa, ja pari kertaa pyyhe uinnin aikana - kuivailin sitten itseni hiustenkuivaajalla. Nykyisin pidän kaiken kopissa ja haen esim. uikkarit ja uimalasit vasta juuri ennen altaalle menoa. Kengät myös kopissa, ne katoaa takuuvarmasti muuten. 

Vierailija
14/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa mitään arvokasta mukaan. Joissain halleissa on lokerikko arvotavaroille.

Pyyhe ja uimapuku kannattaa ottaa pesutiloihin pusseineen koska se on hygieenisempää.

Myöskin, alapesu kasvot seinään päin suihkuttaa perävedet takana olijoiden päälle.

Vierailija
15/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pikkupullo pesuainetta, isoa pulloa en viitsi ottaa mukaan. Päällysvaatteet, takin, kengät, dödön, kamman jne. aion pitää kaapissa. Pyyhettä eniten mietin, että voiko joku oikeasti olla niin röyhkeä että vie jonkun käytetyn pyyhkeen :D

Ap

Meiltä vietiin kerran alkoholijuomien kylkiäisinä saadut pyyhkeet, joissa mainostettiin kyseistä juomaa :D!

Vierailija
16/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puolella ei ole ongelmia. Tämä ei ole varsinaisesti kutsu, eikä häirintää.

Vierailija
17/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan euro ja 50-senttinen, toinen niistä käy varmasti pukukoppiin. Mulla on aina minipullot shampoota, saippuaa ja hoitoainetta mukana ja otan ne mukaan pesuhuoneeseen, kuten myös pyyhkeen, uikkarin, vesijuoksuvyön ja pefletin. Käytän kampaamomerkkejä niin en viitsi viedä niitä pöllittäväksi. Kaikki muu kenkiä myöten jää lukkojen taakse. Hiukset laitan niskasykerölle. Keep fun :)

Vierailija
18/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta uimalakki. Saadaan sitten lukea täältä, miten uimahallissa oli joku posliini munapää kyykkyvatkaamassa:)

Nutturan voimalla mentiin. Koetin hyvin näkyvästi häppäreitå venytellä ja vatkata, mutta vastapäätä suihkussa ollut matami katsoi niin tuimasti että alkoi hävettää ja oli pakko lopettaa. Matami itse vatkasi paljon näyttävämmin kuin minä.

Ap

Vierailija
19/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nutturan voimalla mentiin. Koetin hyvin näkyvästi häppäreitå venytellä ja vatkata, mutta vastapäätä suihkussa ollut matami katsoi niin tuimasti että alkoi hävettää ja oli pakko lopettaa. Matami itse vatkasi paljon näyttävämmin kuin minä.

Ap

Kannattaa nyt sitten kotona harjoitella vatkaamista, ettet häpäise itseäsi seuraavalla kerralla.

Vierailija
20/22 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Järkytyin pienenä, kun yksi mummo heitti tissinsä hartioille uimahallissa ja hinkkas rintojensa aluset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi