Vierailija

Sen tiedän, että liivien ympärysmitta on tissien alta otettava napakka mitta pyöristettynä alaspäin. Entäs se kuppikokomitta? Otetaanko se ilman rintsikoita, rintsikat päällä vai miten? Ristiriitaista tietoa löytyy asiasta.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Entinen alusvaatemyyjä kertoo:

Vierailija

Ok, eli pitää vaan sovittaa eri kuppikokoja jos ympärysmitta on löytynyt? Mutta jos haluaa vaikka tilata netistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten hitossa tuon videon laihan ja siron rinnanalusmitta voi olla 77cm? Sama kuin mulla ja olen mielestäni paljon skrodempi.

Vierailija

Se toinen mitta otetaan rintojen päältä. On hieman merkkikohtaista, mitä kuppikokoa näiden kahden mitan erotus vastaa. Ei ole rakettitiedettä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se toinen mitta otetaan rintojen päältä. On hieman merkkikohtaista, mitä kuppikokoa näiden kahden mitan erotus vastaa. Ei ole rakettitiedettä!

Juu rintojen päältä tietenkin, mutta onko mittaa otettaessa liivit päällä vai ei? Mulla ainakin roikkuu sen verran tissit, että tulos on ihan eri jos on ilman liivejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu rintojen päältä tietenkin, mutta onko mittaa otettaessa liivit päällä vai ei? Mulla ainakin roikkuu sen verran tissit, että tulos on ihan eri jos on ilman liivejä.

Hmm no tuo ei tullut itsellä mieleen, mutta jos järjellä ajattelee niin etköhän aio rullata tissisi sinne uusienkin liivien sisään. Joten kaiken pitää sinne mahtua, ts mitta pitää ottaa niin että rinta on siinä kohtaa mihin sen liiveissä haluat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hmm no tuo ei tullut itsellä mieleen, mutta jos järjellä ajattelee niin etköhän aio rullata tissisi sinne uusienkin liivien sisään. Joten kaiken pitää sinne mahtua, ts mitta pitää ottaa niin että rinta on siinä kohtaa mihin sen liiveissä haluat.

Jos on epäsopivat liivit ennestään, ei sittenkään saa oikeaa mittaa. Tarvitaan useampi mitta, kaikki ilman liivejä. Tämä laskuri on paras http://www.abrathatfits.org/brasizecalculator.php

Vierailija

Joissain ohjeissa ainakin sanottiin, että liivit pitäis olla mitatessa päällä, mutta sitä olen miettinyt, että mittausta varten pitäis varmaan sitten olla toppauksettomat rintsikat, itse kun en sellaisia omista...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.