Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako orkkuja helpommin jos pitää itseään puutteessa?

Vierailija
02.02.2018 |

Nainen siis. Jos pitäisi lakkoa itsetyydytyksestä.
Joskus on taas käynyt niin, että kun mies ei anna pitkään aikaan, olen vaipunut seksittömään tilaan enkä tavallaan tuntenut edes halua. Tai sitten olen vain suojellut itseäni. En ole ikinä kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa siis, päin vastoin. Olen vain hyytynyt puutteessa ja unohtanut itsetyydytyksenkin.

Mutta siis: masturbointilakko vai päivittäinen orkku, kummalla saa helpommin ja nopeammin orkun noin pidemmän päälle?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän masturboin ja ajattelen seksiä, sitä himokkaampi ole. Mitä vähemmän masturboin tai ajattelen seksiä, sitä vähemmän se kiinnostaa.

Minullakin on mies, joka ei ymmärrä tätä ja on yrittänyt kieltää masturboimisen. Teen sitä siis salaa nykyään.

N44

Vierailija
22/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että itsetyydytystä pitäisi salata puolisolta. Se on minusta melkein käsittämätöntä. Minun mieheni, siis pitempiaikaiset seurustelukumppanit ja nykyinen aviomies ovat olleet kaikki innoissaan, kun olen laittanut vaikka töihin viestiä siitä, mitä olen "yksin kotona" tehnyt. Olen luullut että se kiihottaa kaikkia miehiä. Olen kaikkien kanssa myös kokenut "panokausia", jolloin kerran päivässä on liian harvoin ja kaksi-kolme viikkoa kestäviä "kuivia kausia". Luulen että jotkut miehet ovat liian epävarmoja? Minun mieheni ovat olleet sellaisia miehisiä. Heillä ei ole ollut syytä pelätä kilpailua jonkun sauvan kanssa. Eikä sauva tietenkään voita miestä, vaan tuo kivan lisän. Minä varmaan masentuisin jos en saisi silloin kun haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mietin siis kumpi helpottais että saisi orkun helpommin ja nopeemmin. Päivittäinen harjoitus vai esim viikon lakko? Pidempikin? Mutta sitten voi mennä himotkin kun asia jää ja "unohtuu".

Mikä noita äijiä vaivaa, haluavat kieltää.. what? Ja tulevat tänne antamaan tuomioita itsehillittömyydestä. 😂 Kai mä itseni pystyn hillitseen MUTTA EN HALUA, päin vastoin! Ap

Vierailija
24/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis masturbointihan on erittäin kiva pikku ilo eikä ainakaan meillä keltään pois. Ap

Vierailija
25/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa kysymykseeni: haluja on ja kovasti, mutta laukeaminen on hidasta. Hitaampaa kuin ennen.

Hyvänä päivänä saan ”jo” vartissa. Eilen meni tunti. Siinä on paikat kipeänä. Siksi kysymykseni.

Taidan kokeilla vaikka viikon taukoa.

Nyt en kaipaisi sitten yhtään miesten kommentteja tähän ”orgasmivammaisuudesta” kiitos. Ja kyllä, kysymykseni oli tarkoitettu nimenomaan naisille, joilla saattaisi olla kokemusta asiasta.

On turhauttavaa, kun tekee kovasti mieli, mutta sitten ei tahdo onnistua. Tähän ei varmaan ole olemassa mitään lääkettä tms. Ap

Vierailija
26/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustaa kysymykseeni: haluja on ja kovasti, mutta laukeaminen on hidasta. Hitaampaa kuin ennen.

Hyvänä päivänä saan ”jo” vartissa. Eilen meni tunti. Siinä on paikat kipeänä. Siksi kysymykseni.

Taidan kokeilla vaikka viikon taukoa.

Nyt en kaipaisi sitten yhtään miesten kommentteja tähän ”orgasmivammaisuudesta” kiitos. Ja kyllä, kysymykseni oli tarkoitettu nimenomaan naisille, joilla saattaisi olla kokemusta asiasta.

On turhauttavaa, kun tekee kovasti mieli, mutta sitten ei tahdo onnistua. Tähän ei varmaan ole olemassa mitään lääkettä tms. Ap

Testosteronitasojen nostaminen, onnistuu esim. syömällä enemmän kovaa rasvaa ja harrastamalla painonnostoa.

Vierailija
27/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos tulisin puolessa tunnissa!Yksin onnistuu, kumppanin kanssa viivästyy vaikka olisi kuinka kiihkkiihkeää toimintaa. Kumppanini luulee että en rakasta häntä riittävästi kun kestää pitkään?!! Nainen on hitaampi muutenkin olen kuullut.

Vierailija
28/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksin nimenomaan! Yhdynnässä en saa ilman klittastimulaatiota.

Täytyy tutkia tuota tesrosteronitaso-asiaa, kiitos!

Kuntosalilla käyn ja tarkoitus saada lihasmassaa.

Googletin....kellään kokemusta DHEA:sta?

Ap

Vierailija
29/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yksin nimenomaan! Yhdynnässä en saa ilman klittastimulaatiota.

Täytyy tutkia tuota tesrosteronitaso-asiaa, kiitos!

Kuntosalilla käyn ja tarkoitus saada lihasmassaa.

Googletin....kellään kokemusta DHEA:sta?

Ap

Maca-jauhe voi toimia.

Vierailija
30/32 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kokeilen! Ap

Vierailija
31/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Macaa ja aloitin sen ottamisen. Ei se mitenkään pahaa ollut, vaikka netissä varoiteltiin mausta. Sekoitin veteen, jäi könttejä. Ehkä esim jugurttiin sekoittuisi helpommin.

Ai niin ja masturbointitauko ei alkanutkaan vielä eilen. Ap

Vierailija
32/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläkin (ainakin mulla) ne halut menee off-moodiin, jos on taukoa liian pitkään. Kaksi-kolme viikkoa on varmaan semmoinen ehdoton maksimi, siitä eteenpäin sammuu joku liekki sisältä. Pari kertaa kokenut tämän ja pahinta on, että ne ainakin minua muutti jopa pysyvästi, eli tuli orgasmivaikeudet yhdynnässä yms.

Eli pitäkää miehet (ja miksei naiset myös) stressitasoistanne huolta, kun työputki tai muut elämän paineet meinaa saada yliotteen pidemmäksi aikaa. Mitään ette kadu niin paljon, kuin että se mukava himontunne ei enää koskaan palaakaan, vaikka testot on viitearvoilla ja mitään muutakaan vikaa ei lääkäri löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi