Prisman testistä.. tuli haalea viiva. Auttakaa tulkitsemista.
Hei!
Onko kukaan testannut Prisman raskaustestillä plussaa?
Tai edes puhdasta negaa?
Tein testin tänään aamupissasta, kontrolliviiva oli ihan selkeä, kuten pitikin. Mutta se toinen viiva oli haalean vaaleanpunainen, mutta juuri ja juuri nähtävillä.
Onko tuo nyt olussa vai vaan joku varjoviiva siitä paikasta mihin sen plussaviivan pitäisi tulla?
Tein sitten uudelleen iltapaivällä (siinä paketissahan on 2 testiä) ja tulos oli ihan sama.
Kuukautisten olisi pitänyt alkaa perjantaina, eli ovat nyt 2 päivää myöhässä.
Kommentit (7)
..ja samanlaista, juuri ja juuri nähtävää viivaa näytti. Mies väitti ettei siinä mitään ole. Noh, meillä on nyt 6,5kk:n ikäinen tyttö ;D
Myös ekan tytön kohdalla sain testiin haalean viivan, tosin kp oli 25/27 vasta, mutta molemmista haaleista viivoista siis lapset tuloksena. Varovaisesti onnittelen :)
T:Neiti21 +Nea 2v+ ja Minja 6,5kk
Rialle: Muuten hyvä idis olis käyttää se toinen testi vasta muutaman päivän päästä, mutta kun hätähousuna menin sen jo tekemään iltapäivällä ! =/
Kirjoitinkin sen tuohon ekaan viestiin..
No, taidan kuitenkin uskoa tuohon haaleaan plussaan, kunnes toisin todistetaan (toivottavasti ei todisteta..).
Varmaan kantsii kuitenkin vielä kerran testata ennen kuin alkaa neuvolaa varailee.. =D
Vaikka saitkin jo vastauksia, niin ajattelin kuitenkin laittaa varovaiset onnittelut plussasta!
Mulla myös tuo kyseinen testi näytti aluksi niin haalean vaaleaa viivaa, etten meinannut itsekään uskoa silmiäni, etenkään kun mies väitti ettei siinä mitään ollut..Muutaman päivän päästä olikin jo selvemmin nähtävä viiva, ja nyt tyttö on pian vuoden ikäinen.
Niin ja negaa oon ehtinyt testillä testaamaan myös, mutta niissä ei vnäy toista viivaa vaikka kuinak yrittäisi käännellä testiä.
Joten onnea ja toivotaan jarrusukat vaaville jalkaan,että varmasti pysyy matkassa:)
Missäköhän ne raskaustestit siellä prismassa sijaitsevat ? Olen etsimällä etsinyt, mutten ole löytänyt. Ja eikös prismoissa pitäisi olla suunnilleen sama tuotevalikoima ? Anteeksi, että tuli itse asian vierestä. TÄÄLTÄKIN onnea plussaan, kyllä se varmaan + on !
t.emmi
Käytin viikko sitten tuota samaa prisman testiä ja juuri erottuvat viivat tuli. Tein Apteekin omalla muutamaa päivää myöhemmin ja siinäkin oli haaleampi, kuin kontrolli viiva, mutta erottuvampi. Ne Prisman testit taitaa olla heikko laatusia, mutta kyllä se plussa kuitenkin on. Onnittelut!
Jännä huomata että samaan aikaan joku muukin pähkäilee ihan samoja asioita ;)
Ne testit sijaitsee kosmetiikka osastolla. Muistaakseni siinä missä on pumpulit, kondomit, ym. Mä löysin ne alimmalta hyllyltä.
Nyt on lisää uutisia.
Tein nyt uudelleen testin Aconilla ja vahva plussa tuli! Ei epäilystäkään, plussaviiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva!!
Ja sitten vielä Emmille:
Meillä on Prismassa nuo raskaustestit siellä samassa paikkaa, missä on vauvan tarvikkeet. Eli tuttipullot, kosteuspyyhkeet.. tutit.. Siellä alahyllyllä, noin reiden korkeudella.
Näköjään jokaisella Prismalla on oma paikkansa niille. Kannattaa siis vaan etsiä kaikki mahdolliset paikat (luontaistuotteet, kortsujen lähistö, naisten hygienia.. lastentarvikkeet.) Kyllä ne jostain löytyy!
Testaa sillä toisella testillä jonkun päivän päästä niin varmaan viivat vahvistuu.